Nous avons trouvé pour vous: 22 jobs dans aarschotpour 'customer service medewerker'

Customer Service Medewerker

Start People
Description Verantwoordelijk voor de orderacceptatie, -invoer en -bevestiging richting de klant. Opvolgen van klantvragen via telefoon, e-mail en andere communicatiekanalen. Afstemmen van leveringen en ophalingen met klanten en transportpartners. Voorbereiden van verzenddocumentatie, inclusief leveringsbonnen, exportdocumenten en etiketten. Coördineren met interne afdelingen zoals logistiek, magazijn en

Tijdelijke Customer Service Medewerker

Start People
Description Voor onze klant te Borgerhout zijn we opzoek naar een Tijdelijke Customer Service Medewerker. Je registreert offertes, bestelopdrachten en contracten. Je zorgt ervoor dat klantengegevens en inventarissen up to date zijn. Je factureert openstaande prestaties. Je maakt vorderingsstaten op en legt deze voor aan de klant. Je behandelt openstaande en/of vervallen facturen en zoekt naar een gerichte

Customer Service Medewerker internationaal

Select Human Resources NV
Je coördineert projecten die draaien rond distributiepartners — jij houdt de touwtjes in handen; Je onderhoudt het commerciële contact met klanten doorheen het hele proces, van offerte tot levering; Je zorgt ervoor dat bestellingen vlot, correct én op tijd verlopen — samen met klanten en leveranciers; Je pakt klachten professioneel aan en zoekt mee naar de juiste oplossing (soms samen met de accountmanager); Je houdt de lopende bestellingen goed in het oog en

Tijdelijke customer service medewerker

Select Human Resources NV
Jouw takenpakket: Eerste aanspreekpunt voor klanten (voornamelijk in het Nederlands, soms Frans/Engels). Verwerken van e-mails en invoeren van bestellingen in het ERP-systeem. Analyseren van ochtendgegevens ter voorbereiding van klanteninformatie. Opstellen van facturen en rittenplanning voor chauffeurs. Voorbereiden van magazijnlijsten voor komende leveringen. Opvolgen van klantfeedback en communiceren over eventuele

Customer Service Medewerker - FT of 80%

Bright Plus
Omschrijving: Wil jij écht het verschil maken voor mensen? Als Customer Service medewerker ben jij het aanspreekpunt voor klanten, met een persoonlijke aanpak in een zorggerichte organisatie. Interesse in deze job in Heverlee? Solliciteer snel! In deze rol als Customer Service Medewerker fungeer je als de schakel tussen klanten en de producten en diensten. Je zorgt ervoor dat alle

Customer Service Representative

Terumo Europe NV
Department Info Het Terumo EMEA Supply Chain Team bestaat uit verschillende afdelingen, waaronder Klantenservice, Supply Chain Planning, Netwerkoptimalisatie en het Europees Distributiecentrum (EDC). Het Supply Chain Team zorgt voor volledige klanttevredenheid en de tijdige levering van alle bestellingen. Daarom is een nauwe samenwerking met het Projectmanagementteam, de kwaliteitsafdelingen en alle bedrijfseenheden essentieel. We stimuleren continue

Customer Relations Officer - Spaans

Bright Plus
Omschrijving: Hou je ervan om je talenkennis Spaans te kunnen gebruiken in een klantgerichte, commerciële omgeving waarbij je deel uitmaakt van een warm Customer Support team? Dan is deze job als Customer Relations Officer (B2B) in Geel absoluut iets voor jou! Als Customer Relations Officer vorm je mee het professionele uithangbord van de organisatie en vorm je de schakel tussen B2B- klanten en andere interne afdelingen.

Consultant Call & Customer Support

Start People
Description Ben jij een zelfstandige en mature HR-professional met een passie voor rekrutering en klantcontact? Zoek je een rol waarin je écht het verschil maakt bij je klant én bij de uitzendkrachten? Dan is deze functie als Consultant voor de afdeling Call & Customer Support wel jouw volgende uitdaging! Wat houdt de functie in? Als Inhouse Consultant werk je rechtstreeks bij onze klant WEngage, een nationaal

Customer Care Medewerker - tijdelijk tot eind 2025

STG
Jouw rol binnen onze organisatie Met onze Sales Support afdeling gaan we voor échte klantentevredenheid en bieden we ondersteuning aan onze salesmedewerkers en klanten. De afdeling fungeert als een centrale hub die snel kan schakelen, direct vragen beantwoordt en een vlekkeloze klantenafhandeling garandeert. Zo ziet je job eruit Vanuit ons hoofdkantoor in Herentals ben je het centrale aanspreekpunt voor klanten en

Administration support Supply Department

Start People
Description Our customer is one of the world’s largest automobile manufacturers and a leading global corporation. Based in Brussels, Belgium, and staffed by 2.700 people and more than 60 nationalities For their European Distribution Centre in Diest which is responsible for the procurement, storage and logistics supply of spare parts, accessories and technical campaign parts supporting the both the new car sales and existing customer

Administrative support for Operations Control

Start People
Description For one of the world’s largest automobile manufacturers, we are looking for Administrative support for Operations Control. You will be part of Operations Control Division. As admin support , you will support the teams of Operations Contol. In this role you will : Support in general administrative tasks such as presentation preparations, meeting notes etc. Allocate & follow up status of

Administrative support - Operations Control Toyota

Start People
Description As admin support, you will support the teams of Operations Contol. In this role you will: Support in general administrative tasks such as presentation preparations, meeting notes etc. Allocate & follow up status of customer inquiries with responsible members within different divisions Follow up order status in system and inform responsible member to take required action Support preparation

Nous sommes prêts pour vous!