Nous avons trouvé pour vous: 97 jobs dans mechelenpour 'customer care medewerker'
Customer Care medewerker
Start People
Description
Ben jij een sterke communicator en ben je klantegericht ingesteld? Onze klant in Schelle is op zoek naar een customer service medewerker. Bekijk hieronder het takenpakket:
Klanten te woord staan en adviseren bij vragen of problemen
Informatie verstrekken over producten of diensten
Klachten registreren en opvolgen tot een oplossing is gevonden
Administratieve opvolging van klantendossiers
Samenwerken met andere
Customer Care Medewerker Autolease
Start People
Description
ls Customer Care Medewerker Autolease ben je het eerste aanspreekpunt voor bestuurders en verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen met betrekking tot onderhoud, banden, schadeafhandeling, vervangwagen, tankkaarten en bijstand.
Taken:
Fungeren als contactpersoon voor bestuurders vanaf de bestelling van de leasingwagen of leasefiets.
Luisteren naar en oplossen van vragen en problemen
Customer Care Medewerker FR/NL
Select Human Resources NV
Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten met vragen rond hospitalisatieverzekeringen . Je zal:
Klantvragen telefonisch beantwoorden of doorverbinden naar de juiste collega’s
Informatie geven over hospitalisatieverzekeringen en klanten verder helpen met hun vragen
Zorgen voor een vriendelijke, professionele klantenservice
Customer Care Medewerker Bank – Tweetalig NL/FR
Select Human Resources NV
Wat doe je als Customer Care Expert?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten én kantoormedewerkers. Via telefoon, e-mail of berichtenservice analyseer je hun vragen, biedt je ondersteuning en werk je oplossingsgericht.
Na een grondige opleiding ben jij dé specialist in je domein. Je helpt klanten bij hun vragen over digitale toepassingen, producten of procedures, en denkt proactief mee over hun financiële noden.
Dankzij jouw empathie
Customer service medewerker SNELLE OPSTART
Select Human Resources NV
Jouw rol: klantgerichte multitasker met commerciële feeling.
Als Customer Care Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de B2B-klanten in heel België. Je zorgt voor een professionele en warme klantenervaring - met de glimlach, in twee talen. Je luistert actief, denkt in oplossingen en zorgt voor een vlotte en correcte opvolging van bestellingen, vragen en offertes.
Jouw taken op een rij:
Je maakt deel uit van een hecht en enthousaist
Klantadviseur ondernemingsloket
Select Human Resources NV
Wat ga je doen?
Jij wordt het aanspreekpunt voor startende zelfstandigen en ondernemers
Je beantwoordt vragen via mail, telefoon en het digitale loket en helpt klanten hun weg te vinden
Je analyseert wat de klant écht nodig heeft en stemt jouw advies hierop af
Je volgt klantendossiers van A tot Z op: van opstart tot opvolging
Je werkt mee aan een vlotte dienstverlening, ook in samenwerking met boekhouders
Dankzij een grondige opleiding word je een
Customer Service drietalig
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een communicatieve multitasker met een hart voor klantenservice? En ben je perfect drietalig Nederlands - Frans - Engels ? Dan is deze job als Customer Service drietalig in centrum Antwerpen iets voor jou. Solliciteer nu!
Wat mag je verwachten als Customer Service drietalig?
Je volgt klantendossiers nauwgezet op en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling.
Als Customer Service drietalig coördineer
Customer Service Internationaal
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij een passie voor klanttevredenheid voor zowel nationale als internationale klanten? Dan is deze job als Customer Service Internationaal bij een toonaangevend bouwbedrijf in Aartselaar helemaal voor jou! Solliciteer snel.
Een greep uit jouw takenpakket als Customer Service internationaal:
Je biedt ondersteuning bij de verschillende orders. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de "order to cash"- administratie van
Customer Service Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij op zoek naar een job waar je jouw technische affiniteit kan inzetten? Wij zijn op zoek naar een Customer Service Medewerker in Niel. Solliciteer meteen!
Hoe ziet het takenpakket van een Customer Service Medewerker eruit?
Je bent het aanspreekpunt via zowel telefoon als mail voor klanten, aannemers en partners;
Je verwerkt de binnenkomende aanvragen, orders en bestellingen en volgt deze nauwkeurig
Customer Service Representative
Start People
Description
Ben jij gedreven en zet jij klantenservice altijd op de eerste plek? Voor enkele van onze klanten in de regio Antwerpen, zijn wij op zoek naar een Customer Service Representative.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via telefoon, e-mail en chat. Je beantwoordt vragen, geeft advies en biedt oplossingen.
Je verwerkt bestellingen en zorgt voor een correcte afhandeling van het hele orderproces.
Je behandelt
Customer Service Medewerker
Select Human Resources NV
Als Customer Service Medewerker voldoe je aan het volgende takenpakket:
Opvolging van klantorders en plannen van operaties;
Voorraadbeheer en rapportage aan klanten;
Administratieve taken zoals dossierbeheer en facturatie;
Fysieke controles in het magazijn;
Continu streven naar verbetering van werkmethodes en efficiëntie.
Customer Service Medewerker
Start People
Description
Zijn de volgende taken iets voor jou? Dan ben jij de Customer Serivce Medewerker dat we zoeken:
Je staat in voor de orderverwerking;
Je staat in voor de bijhorende administratie;
Je hebt contact met klanten en leveranciers en staat ze steeds met een glimlach te woord;
Je lost problemen op waar nodig;
Company
Onze klant is gevestigd in Willebroek!
Profile
Kan
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare