Nous avons trouvé pour vous: 10 jobs dans hasseltpour 'boekhouder'
Financieel & administratief medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor cijfers en talen? Zoek je een job waarin je écht het verschil maakt binnen een nichemarkt? Dan is deze job als financieel & administratief medewerker in Genk iets voor jou!
Jouw takenpakket :
Je verwerkt aanvragen voor btw- en accijnsrecuperatie in binnen- en buitenland
Je volgt dossiers op van A tot Z en zorgt voor een correcte administratie
Je werkt met duidelijke draaiboeken
Back Officer - Finance
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij cijfermatig sterk en op zoek naar een uitdagende job? Heb je oog voor detail en een sterk administratief inzicht? Solliciteer dan nu voor de functie van Back Officer - Finance in Lummen!
Als Back Officer in Lummen speel je een cruciale rol in een internationaal bedrijf dat gespecialiseerd is in supply chain management. Dit is een geweldige kans om waardevolle ervaring op te doen en je carrière te lanceren!
Wat ga je doen?
Zorgvuldig en
Boekhoudkundig Administratief Bediende
Start People
Description
Balie & Onthaal
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor bezoekers en telefonische oproepen
Bezoekers ontvangen en doorverwijzen naar de juiste contactpersoon
Personeelsadministratie
Check-in-at-work uitvoeren en opvolgen
Dimona-aangiftes verzorgen
Gewerkte uren bijhouden aan de hand van dagrapporten en doorgeven aan het sociaal secretariaat of interimkantoor
Boekhoudkundige ondersteuning
Boekhoudkundig & Administratief Medewerker
selecthr.be
Wat ga je doen?
In deze veelzijdige rol combineer je administratieve en boekhoudkundige taken. Je werkt nauw samen in een klein, hecht team en bent een belangrijke schakel in het dagelijkse reilen en zeilen van het kantoor.
Administratief:
Behandelen van inkomende telefoons en mails.
Organiseren van sleuteloverdrachten, meteropnames en plaatsbeschrijvingen bij in- en uittredes.
Ondersteunen bij het opstellen en opvolgen van
Boekhoudkundig Medewerker Hasselt
selecthr.be
Correct inboeken van aankoopfacturen en financiële dagboeken;
Controleren en rechtzetten van foutieve boekingen;
Uitbouwen en verfijnen van interne controles;
Opvolgen van debiteuren en leveranciersbetalingen;
Voorbereiden en indienen van btw-aangiftes;
Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen;
Meewerken aan verbeterprojecten en ad-hoc financiële analyses.
Je werkt nauw samen met je collega’s van Finance, maar krijgt tegelijk veel autonomie en
HR & Finance Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot en werk je graag nauwkeurig? Denk je in oplossingen en ga je graag zelfstandig aan de slag? Solliciteer dan snel op deze job als HR & Finance Officer in Lanaken.
Hoe ziet jouw dag eruit als HR & Finance Officer in Lanaken?
Jouw takenpakket bestaat voor de helft uit HR taken en de andere helft uit finance gerichte taken:
Je bereidt de lonen voor alle arbeiders voor, verwerkt de
Freelance HR & Finance Officer
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als HR & Finance Officer in Lanaken. Gedurende enkele maanden verzorg jij voltijds alle administratie omtrent HR en Finance. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, maar vind je makkelijk nieuwe opdrachten en vereenvoudig je jouw administratie.
Als HR & Finance Officer bestaat jouw job uit:
Je bereidt de lonen voor alle arbeiders voor, verwerkt
Debiteurenbeheerder
Start People
Description
Het debiteurenbestand beheren en openstaande facturen opvolgen.
Contact opnemen met klanten omtrent betalingsherinneringen en afbetalingsplannen.
Samenwerken met het verkoop- en finance team om disputen op te lossen.
Rapporteren van achterstallige betalingen en advies geven over kredietrisico’s.
Administratieve opvolging en verwerking in het boekhoudsysteem.
Company
Onze klant is
Medewerker Dossierbeheer Projectmatig
Start People
Description
Heb je een passie voor financiële administratie en hou je van variatie in je werk? Dan is dit dé functie voor jou! Als Projectmedewerker Dossierbeheer ga je aan de slag bij diverse klanten om hen tijdelijk te ondersteunen bij hun financiële administratie.
Wat ga je doen?
Je verzorgt de voorbereiding van btw-aangiften .
Je staat in voor een correcte en tijdige facturatie .
Je
Client service Agent secteur bancaire
Select Human Resources NV
Au sein d’une équipe enthousiaste et dynamique, votre mission consiste, lors de vos contacts téléphoniques réactifs et proactifs, à répondre à la demande du client et à lui offrir les solutions adaptées en fonction de son profil et de son potentiel.
Plus précisément :
Vous travaillez en collaboration avec nos différents financial centers et les soutenez dans la réalisation de leurs objectifs
Vous transmettez avec enthousiasme et dynamisme aux prospects et clients toutes
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare