Nous avons trouvé pour vous: 7 jobs dans peerpour 'boekhouder dossierbeheerder'
Administratief Bediende Facturatie
Start People
Description
Voor onze klant een groeiende KMO te Beringen zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot met ervaring of kennis binnen facturatie .
Zoek jij een administratieve functie in een tof bedrijf met leuke werksfeer ? Ben jij zeer gemotiveerd en weet je van aanpakken? Lees dan zeker verder!
Als administratief bediende ga je over de facturatie, maar zal je ook de service
Administratief bediende boekhouding
Synergie
Heb je al een sterke administratieve basis? Heb jij daarnaast ook ervaring op een boekhoudafdeling? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Voor een bedrijf in Mol zijn wij op zoek naar een enthousiaste AP accountant. Je komt terecht in een team van 6 personen met elk zijn duidelijk afgebakend takenpakket.
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Inboeken van banken aan aankoopfacturen is jouw voornaamste taak.
Daarnaast help je mee met het opstellen van BTW-aangiftes.
Boekhouder
Synergie
Heb je ervaring met BTW aangiftes - personenbelasting en/of vennootschapsbelasting. En ben je op zoek naar een job met veel afwisseling door op verschillende projecten te werken? Misschien ben jij dan wel de dossierbeheerder of boekhouder A-Z die onze klant zoekt.
Als dossierbeheerder zorg je voor het autonoom beheer van de dossiers van A tot Z bij onze klanten (boekhoudkantoren)
Je draagt de verantwoordelijkheid over de opvolging en de
Finance administrator
Synergie
Je ondersteunt de financieel directeur in de dagelijkse werking.
Dit gaat voor een groot stuk over administratief werk maar je hebt zeker ook verschillende contacten met externe klanten of leveranciers.
Intern werk je ook met verschillende afdelingen samen, onder andere operations en hr.
Administratief medewerker inkoop
Vario Food Group
Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst de nodige orders bij de leveranciers, zodat er steeds voldoende voorraad is in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden.
Je verzorgt de facturatie (dagelijks, wekelijks of maandelijks) van de logistieke diensten alsook de administratie van de verschillende klanten.
Je staat in voor de sales support mbt de brouwerijen, zoals het maken van stocklijsten, het maken van
Administratief medewerker inkoop
Synergie
Een administratief medewerker inkoop ondersteunt het inkoopproces door nauwkeurige administratieve taken uit te voeren en te zorgen voor een efficiënte afhandeling van bestellingen
Je bewaakt en signaleert de bestelbehoeften en plaatst de nodige orders bij de leveranciers, zodat er steeds voldoende voorraad is in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden.
Je verzorgt de facturatie (dagelijks, wekelijks of
Invoice Officer
Synergie
Overweeg jij een carrière als Invoice Officer? Heb jij interesse om te werken als facturatie bediende? Lees dan snel verder
Voor een bedrijf gelegen in Lommel zijn we op zoek naar een Invoice Officer op de facturatie afdeling.
Je zal samenwerken met Sales, Boekhouding en Customer Service.
Hieronder een greep uit je takenpakket:
Ondersteuning op vlak van facturatie en administratie
Je bent de eerste in lijn
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes