Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans vilvoorde cargovilpour 'bediende export'
Deeltijds administratief Bediende aanbestedingen m/v/x
Start People
Description
Wat zullen jouw taken zijn als administratief bediende aanbestedingen?
Je maakt deel van onze dienst ´Sales machines´.
Je verzorgt het administratieve dossier horende bij openbare aanbestedingen (Jij beheert en verwerkt alle technische en administratieve gegevens voor de dossiers en zorgt dat de dossiers tijdig naar de aanbestedende dienst worden gestuurd).
Je maakt offertes op.
Je hebt veelvuldig contact met
Administratief bediende publieke aanbestedingen
Synergie
Je staat in voor de invoer en het beheer van data in ons systeem. Daarboven ben jij ook verantwoordelijk voor het opmaken van brieven, presentaties en rapporten.
Als administratief bediende projecten behoren volgende zaken tot je takenpakket: “het indienen van openbare aanbestedingen, verzorgen van de opmaak van getuigschriften en het actualiseren van referentielijsten.”
Vervolgens behartigt onze administratief bediende ook de werfopvolging ter
Logistiek medewerker Air export (MACHLELEN)
Synergie
Als logistiek medewerker luchtvracht verzorg je de dagelijkse service en contacten met klanten omtrent luchtvracht-export zendingen.
Ook registreer je de zendingen in het TMS-systeem en geef je instructies aan het douaneteam.
Ten slotte maak je ook offertes op en ben je verantwoordelijk voor een correcte facturering en een nauwkeurige database.
Je zal dagelijks in contact staan met het netwerk omtrent updates en info over de zendingen.
Supply Chain Planner
Synergie
Als logistiek planner sta je in voor volgend takenpakket:
Samen met je collega’s ben je bezig om de uitgaande goederenstromen optimaal in te plannen.
Je analyseert voorraadrapportages en het bestelgedrag van supermarktfilialen en stemt indien nodig af met de klant.
Je hebt overleg met interne afdelingen over de doorstroom van producten en hakt knopen door indien nodig.
Je stemt volumes af met de afdeling Commercie, onderhoudt het assortiment, stelt de
teamleader Supply Chain | Junior | 2 ploegen
Colruyt Group
Het distributiecentrum van Retail Partners Colruyt Group bevoorraadt ruim 380 zelfstandige winkeliers. Als junior teamleader Supply Chain word je opgeleid om op termijn een team van 30 medewerkers te begeleiden, coachen en motiveren. Samen zorgen jullie dat alle leveringen vlot en efficiënt verlopen.
Jouw takenpakket als junior teamleader Supply Chain:
Je start met een opleidingstraject afgestemd op je ervaring . Je loopt verschillende
LOGISTIEK BEDIENDES NL / EN / FR
Synergie
Voor onze klant Swissport, een internationaal bedrijf met wereldfaam en terug te vinden op de luchthaven van Zaventem zoeken wij gemotiveerde logistiek bediendes voor een full time tewerkstelling. De cargo medewerkers zorgen voor de juiste afhandeling van goederen voor import en export en worden aangestuurd door een logistiek bediende.
De taken van de logistiek
Logistiek Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Heb je een passie of sterke interesse in supply chain? Ben je daarnaast iemand die goed om kan gaan met onvoorziene omstandigheden en effectief kan samenwerken in een team? Dan zou de rol van Supply Chain Planner perfect bij jou kunnen passen.
Je takenpakket als Supply Chain Planner bestaat onder andere uit de volgende zaken:
Je beheert een divers productportfolio en neemt regionale verantwoordelijkheid voor
Rising talent - logistiek
Synergie
(Bijna) bachelor- of masterdiploma op zak? Passie voor logistiek? Ambitieus en nieuwsgierig? Lees dan zeker verder!
Op dinsdag 30/04/2024 van 17u tot 20u30 organiseert onze klant een Rising talent Event 'Production, Logistics and Supply Chain'. Via een bedrijfsbezoek en interactieve sessies zal het bedrijf en haar logistieke activiteiten worden voorgesteld, er zal verteld worden over de vacatures en er zal ook een gastlezing plaatsvinden. Het event vindt plaats in Grimbergen.
Verkoper Binnen- en Buitengroen
Oh’Green
Voor onze winkel in Sint-Katelijne-Waver zoeken wij een enthousiaste Verkoper Binnen- en buitengroen met kennis van planten.
Jouw functie bij Oh'Green
Je geeft advies over de aankoop en verzorging van binnen-/kamerplanten en buitengroen (planten, struiken, bomen, perkplanten ...)
Je staat mee in voor de verzorging en het onderhoud van de afdeling.
Je verwelkomt klanten en helpt hen vriendelijk verder.
Je ondersteunt andere afdelingen
Administratieve assistant Real Estate
Synergie
Je taken als administratief bediende real estate zijn:
Je bent verantwoordelijk voor de briefwisseling ( voornamelijk NL+FR)
Opmaken van de purchase orders
Prijsaanvragen en -vergelijkingen opmaken
Opmaken van allerhande ( financiële)overzichtstabellen
Medeopvolging van de schadegevallen van klanten in de parkings
Beheer van vastgoed- en aannemingscontracten via Effacts
customer service
Synergie
Verkoop
Verwerken van orders
Klantenopvolging maakt ook deel uit van je takenpakket
Facturatie
Aankoop
Plaatsen van aankooporders
Opvolging voorraad
Je doet controle van de aankoopfacturen
Logistiek
Je verzorgt de express zending van paketten
Opvolging transport
Algemene taken
Boekhoudkundige ondersteunning
dossier beheer
etc...
Freight Invoicing Coördinator
Synergie
Are you eager to expand your skills and knowledge? Do you have a passion for transport and supply chain management, along with strong English skills? If you've answered "Yes!" to these questions, our client wants to hear from you!
Our client operates a global network of production facilities and distribution centers and is seeking a proactive individual to play a key role in the self-billing processes for truck carriers.
What will you be doing as a Freight
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes