Nous avons trouvé pour vous: 45 jobs dans kortrijkpour 'back office medewerker'
Back Office Medewerker – Harelbeke
Start People
Description
Voor een snelgroeiend familiebedrijf in Harelbeke zoeken we een enthousiaste Backoffice Medewerker .
Wat ga jij doen als backoffice medewerker?
Ingeven en beheren van klantgegevens , parameters en prijslijsten in het ERP-systeem.
Opvolgen van offertes, vervaldatums en klantenstructuren.
Uitvoeren van haalbaarheidschecks en berekenen van klantenbonussen.
Beheren van verkooproosters en rapportages.
Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot m et een vlotte telefoonstem? Voor een dynamisch bedrijf in Kortrijk zijn we op zoek naar een enthousiast Administratief Medewerker die graag administratieve taken combineert met veelvuldig telefonisch contact. Solliciteer nu voor deze job!
Als Administratief Medewerker in Kortrijk bestaat jouw takenpakket uit:
Telefonie: jouw
Administratief Medewerker Aankoop
Bright Plus
Omschrijving:
Als Administratief Medewerker Aankoop kom je terecht bij een familiale KMO in Ingelmunster . Je kan rekenen op een gevarieerde job in een aangename werksfeer. Solliciteer nu!
Welke taken zal je uitvoeren?
Je plaatst bestellingen bij leveranciers en zorgt ervoor dat alles correct en tijdig wordt verwerkt.
Je volgt leveringen nauwgezet op en boekt zendnota’s af zodat alles administratief klopt.
Je onderhoudt een goede band
Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker in regio Wevelgem? Werk mee aan een vlotte facturatie en ondersteun diverse administratieve taken in een dynamische omgeving. Solliciteer nu voor deze job!
Je zorgt voor een vlotte en correcte facturatie. Daarnaast ben je back-up voor diverse administratieve taken:
Invoeren en registreren van asbestverdachte monsters in de
Administratief Medewerker Besteldienst & Technische Dienst
Start People
Description
Ben jij een dynamische administratieve kracht met een passie voor klantenservice en logistieke ondersteuning? Voor onze klant zoeken we een proactieve administratief medewerker die zowel de besteldienst als de technische dienst versterkt. Je fungeert als de onmisbare schakel tussen klanten, productie en interne afdelingen.
Jouw takenpakket
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en
Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Werk jij graag planmatig en nauwkeurig? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Izegem vast iets voor jou. Je komt terecht in een mooie werkomgeving. Interesse? Solliciteer snel!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en voor de eigen werknemers.
Enerzijds sta je in voor de afhandeling van binnenkomende opdrachten (via telefoon en mail) met betrekking tot storingen en onderhoud van centrale
Jobstudent - Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een leuke studentenjob? Ben je vrij in de laatste twee weken van juli? Dan is deze studentenjob als Administratief Medewerker in Izegem iets voor jou. Je kan rekenen op een gevarieerd takenpakket en een mooie verloning. Interesse? Solliciteer snel via de sollicitatielink!
Als jobstudent zal je onder meer volgende taken uitvoeren:
Je neemt de telefoons aan en verbindt de klant door met de juiste persoon.
Je staat in voor de
Administratief medewerker
Glowi Jobs
Als administratief medewerker heb je volgende taken :
- inkomende mails en oproepen verwerken
- templates van dienstverleningscontracten invullen op basis van verkregen informatie
- geldigheid pasjes, vergunningen controleren
- alles bijhouden in Excel files.
Trefwoorden : mails, oproepen, Excel
Administratief medewerker projecten
Glowi Jobs
Je staat in voor het dagelijks beheer en verwerken van de inkomende mails.
Je beheert de geregistreerde werknemers in check in at work, ook deze van onze onderaannemers.
Daarnaast hou je wekelijks alle uur staten bij.
Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen en vergunningen regularisatie.
Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en
Customer Service Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij administratief sterk en ben je bovendien commercieel ingesteld? Voor een groeiende firma regio Menen kijken we uit naar een klantgerichte Customer Service Officer. Solliciteer nu!
Je gaat als Customer Service Officer in Menen aan de slag in een gevarieerde job:
Je staat in voor de orderverwerking en volgt leveringen op van A-Z
Je bent het eerste aanspreekpunt voor
Quality Officer - Specialisatie Plaatbewerking
Start People
Description
Wat ga jij doen als Quality Officer?
Analyseren kwaliteitsproblemen en ondernemen van proactieve acties
Overleg met interne en externe stakeholders over mogelijke oplossingen
Registreren van klachten en administratieve opvolging van verbeterprocessen
Company
Bedrijf te Gullegem, gekend voor plaatbewerking en lasconstructie.
Profile
Wie
Logistiek Supervisor | vroege ploeg | €3800-€4600 bruto met bonus | Wevelgem
Select Human Resources NV
Als Logistiek Supervisor stuur je dagelijks je team aan en zorg je ervoor dat zowel de operationele als administratieve processen vlot en efficiënt verlopen.
Wat ga je doen?
Leidinggeven aan een team van 5–20 medewerkers in logistiek en Pick Up & Delivery.
Motiveren, coachen en ontwikkelen van je teamleden.
Verbeteren van processen en oplossen van operationele knelpunten.
Toezien op veiligheid, milieu
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare