Nous avons trouvé pour vous: 7 jobs dans oudergempour 'administrative officer m f x'
Tender Officer
Select Human Resources NV
Gestion des appels d’offres
Planification et coordination du processus de soumission
Analyse des cahiers des charges
Préparation et centralisation des documents
Standardisation des modèles, CV et références
CRM & Reporting
Mise à jour des données et suivi des actions dans le CRM
Production de rapports
Procurement Officer Automotive MET BEDRIJFSWAGEN
Select Human Resources NV
Hoe zal je dag eruit zien?
Je staat in voor onderhandelingen met leveranciers in samenspraak met de procurement manager;
Je zal projecten beheren (o.a. tenders) en het opvolgen en opmaken van rapporten;
Je staat in voor het uitwerken en implementeren van procedures en beheren, opvolgen en beperken van de daarmee gepaard
Tender & Bid Officer
selecthr.be
Als Tender & Bid officer ondersteun je het aanbestedings- en salesteam binnen Select Advisory, onderdeel van de Select Group. Je bent het organisatorische kloppend hart achter onze offertes en je ondersteunt ook lead-generatieactiviteiten. Je zorgt voor een uniform, professioneel en tijdig ingediend bieddossier en faciliteert alle administratieve en
Executive Assistant FR/EN/IT (h/f)
Start People
Description
Comme Diplomatic Administration Officer, vous serez en charge de :
la réception des nouvelles demandes d'affiliation
l'encodage
la prise de contact pour compléter les dossiers
la gestion des dossiers clients tout en étant attentif(ve) aux possibles erreurs (suivi des offres, contrôle et
Junior Payroll Officer
Select Human Resources NV
Als (junior) Payroll Officer heb je volgende verantwoordelijkheden:
Je bent samen met je HR-collega's verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van de personeelsdossiers van zowel arbeiders als bedienden
Je staat in voor het voorbereiden, verwerken, controleren en analyseren van de maandelijkse salarisgegevens
Je staat in voor het administratieve beheer van
HR Officer freelance
Arcadius bv
Notre client est une asbl à Bruxelles (Saint-Gilles) qui propose des programmes et des outils pour faciliter le développement de l'entrepreneuriat durable à Bruxelles et en Wallonie. Pour un de nos clients, nous sommes à l recherche d'un.e spécialiste payroll et RH administration - +/- 10 jours/mois à partir de octobre
Operations Officer - BNP
Start People
Description
In het kader van uw function, zal u verantwoodelijke zijn van de volgende taken :
Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden.
Notuleren van vergaderingen, voorbereiden van ondersteunende documenten voor commissies en management.
Gegevens inboeken en invoeren in interne software.
Documenten beheren
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare