Nous avons trouvé pour vous: 18 jobs dans diegempour 'administratief officer'

Client Administration Officer

Bright Plus
Omschrijving: Heb je affiniteit met cijfers en hou je van een uitgebreid administratief takenpakket? Je voert orders en investeringen in en volgt deze op. Je handelt diverse administratieve taken af. Je ontvangt bezoekers en organiseert mee klantenevents. Je staat in voor het agendabeheer, de correspondentie en de telefonsiche oproepen. Je bereidt dashboards, rapporten en studies voor. Profiel Herken jij jezelf in onderstaand

Contract Officer

Bergerat Monnoyeur Belgium
Als Contract Officer zorg je voor de administratieve opvolging van de contracten binnen de dienst after-sales. Je verleent dagelijks administratieve ondersteuning aan onze Contract Manager. Zo zorg je o.a. voor de rapportering in de CAT-systemen en hou je onze databases up-to-date. Ook volgende taken zijn part of your job : Het aanmaken en opvolgen van de facturatie en de administratieve afhandeling van de

Contract Officer - After-Sales Machines Caterpillar

Bergerat Monnoyeur Belgium
En tant que Contract Officer vous êtes responsable du suivi administratif des contrats au sein du département ‘après-vente’. Vous jouez un rôle crucial dans le soutien administratif quotidien de notre Contract Manager. Comment ? En étant par exemple responsable du rapportage dans les systèmes CAT et en mettant régulièrement à jour les fichiers opérationnels ainsi que les systèmes. Les

Project Manager Support Officer

Bright Plus
Omschrijving: Opzoek naar een nieuwe functie in Diegem.Om het team hier te versterken zoeken ze een Project Manager Support Officer die de administratieve taken van onze Project Managers uit handen kan nemen. Hieronder een greep uit jouw takenpakket: Je zal goede administratieve ondersteuning bieden aan de Project Managers zodat het project vlot verloopt van A-Z. Je zal richtlijnen en standaard procedures implementeren om consistente input te verzamelen

Inside Sales Assistant / Back Officer

Bright Plus
Omschrijving: Om de verdere groei te garanderen en het bestaande team te versterken, zijn wij momenteel op zoek naar een Internal Sales Assistant/ Back officer. Je geeft voornamelijk administratieve en organisatorische ondersteuning aan het verkoopteam Trading van de afdeling Landelijk. Jouw takenpakket bestaat als volgt: Je ondersteunt het team bij het uitwerken van commerciële offertes en de volledige en doordachte uitvoering van deze offertes; Je

Transport Officer

Start People
Description Als Transport Officer vervul je een essentiële rol in de administratieve ondersteuning van de afdeling Logistiek & Transport. Jouw taken omvatten onder andere: Opstellen van dagelijkse transportplanning Beheer van transportdocumentatie Aanmaken van picklijsten Acteren als aanspreekpunt voor chauffeurs en orderpickers ... Company Onze klant staat al meer dan 20 jaar garant

Project officer

Synergie
Ben je zowel administratief als commercieel sterk? Heb je als met tenders en aanbestedingen gewerkt en weet je hoe belangrijk stiptheid hier is? Voor hun project- en werfadministratie is onze klant op zoek naar administratieve kracht die zich van A tot Z zal bezighouden met de verwerking van aanbestedingen. Als Project officer zal je volgend takenpakket hebben: Verwerken van aanbestedingen en het dossierbeheer op zich nemen Vervolledigen

Sales Officer

Synergie
Als Sales Officer ben je verantwoordelijk voor: Het administratieve beheer van de verkoopdossiers , d.m.v. de berekening van de verkoopprijzen, de opmaak van de offerteteksten en presentaties en de elektronische archivering van de offertes en hun historiek. Het onderzoeken (i.s.m. de purchase afdeling) van de juiste externe diensten ten behoeve van de klanten. Het ondersteunen de Sales Director d.m.v. het uitsturen en opvolgen van mailings , telefonische

HR Officer

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij op zoek naar een functie als HR Officer in Anderlecht? Heb je payroll ervaring? In deze firma kom je terecht in een industriële omgeving, waar je dagelijks in contact zal staan met zowel administratieve medewerkers als arbeiders. In deze functie ben je onder andere verantwoordelijk voor de gehele loonadministratie van de 2 vestigingen. Hieronder alvast een greep uit jouw takenpakket: Je beheert de administratieve

Sales Support Officer (32 vakantiedagen)

Bright Plus
Omschrijving: Als Sales Support Officer bij een dynamisch bedrijf in Boom , handel je de salesadministratie af. Je komt terecht in een internationale omgeving. Solliciteer vandaag nog! Jouw takenpakket onder de loep: Je staat in voor het administratieve beheer van de verkoopdossiers Je berekent de verkoopprijzen Je zorgt voor een correcte opmaak van de offerteteksten en de presentaties Je ondersteunt de Sales Director administratief:

Sales Support Officer (thuiswerk & 4/5e mogelijk)

Bright Plus
Omschrijving: In de job van Sales Support Officer te Mechelen-Noord sta je in voor het administratief opvolgen van lease-aanvragen. Het gaat voorlopig om een tijdelijke opdracht , vervolgens is een vast contract niet uitgesloten. Solliciteer vandaag! Een greep uit jouw takenpakket: Je werkt nauw samen met de sales manager en back office Je verwerkt de klantverzoeken van je eigen klantenportefeuille op een correcte manier Je denkt actief mee om de

Payroll Officer Coca Cola Anderlecht

Start People
Description Voor Coca Cola Anderlecht zijn we op zoek naar een tijdelijke payroll officer ter vervanging van een langdurig afwezige collega. Je verantwoordelijkheden zijn: - Beheer van de dagelijkse administratieve activiteiten van Payroll - Bijdragen aan de teamprioriteiten en resultaten. - Tijdige, verantwoorde tweewekelijkse loonbetaling van de werknemers volgens de procedures van het bedrijf. Company

Nous sommes prêts pour vous!