Nous avons trouvé pour vous: 52 jobs dans leuvenpour 'administratief medewerker'
Commercieel Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot met commerciële feeling? Voor een bedrijf in Hulshout zoeken we een Commercieel Administratief Medewerker die houdt van afwisseling en verantwoordelijkheid. Solliciteer nu!
Een greep uit je takenpakket:
Orderbeheer : ingeven en opvolgen van orders, inclusief communicatie naar klanten.
Transportadministratie : zowel voor eigen
Administratief Medewerker & Planning
Glowi Jobs
Ben jij een administratief talent met een passie voor interieur en design en hou je ervan om structuur te brengen, klanten vlot verder te helpen en planningen feilloos te organiseren Dan hebben wij de uitdaging die perfect bij jou past
Als administratief coördinator interieurprojecten ben je de spil van een creatief en familiaal team dat werkt aan inspirerende totaalprojecten en maatwerk Je zorgt ervoor dat de administratie en
Administratie - magazijn
Glowi Jobs
Deels werk je als administratief bediende en deels voer je taken uit in het magazijn.
Je bent de rechterhand van de zaakvoerder.
Als administratief bediende mag je containers opvolgen, poetsploeg contacteren, bestellingen noteren, facturen opmaken, leveren of ophalen producten.
In het magazijn mag je bestellingen klaarzetten, magazijn op orde houden, laden en lossen, ingave computer, zaken in computer opzoeken.
Trefwoorden
Collaborateur Logistique et Administratif FR-EN
Start People
Description
Vos tâches seront :
Gestion des transports de matières premières par camions, trains, péniches, containers,..
Négociations des prix de transport avec les sociétés de transport
Support d’une équipe de responsables commerciaux
Gestion des contacts clients, fournisseurs et transporteurs
Gestion et suivi des commandes
Gestion des stocks • Gestion
Administratief Projectcoördinator | € 2.800 - € 4.000 | Zaventem
Select Human Resources NV
Wat ga je doen?
Je maakt deel uit van het Customer Service-team en zorgt ervoor dat klantorders en projecten van A tot Z perfect verlopen. Hoe?
Projectopvolging
Kick-off meetings organiseren met sales en interne teams.
Het overzicht bewaren en prioriteiten scherp stellen.
Proactief anticiperen op productbehoeften (reserveringen, productie, alternatieven, bufferstock).
Customer Service
Dé contactpersoon zijn tussen interne en externe partijen
Administratief bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij nauwkeurig, georganiseerd en hou je van afwisseling? In deze rol als administratief bediende zorg je voor het vlotte verloop van administratieve en logistieke taken.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden ?
Je ondersteunt bij de voorbereiding en opvolging van een jaarlijkse examen
Je beheert inkomende en uitgaande post en stelt brieven op
Je beantwoordt telefoons, ontvangt bezoekers en verwijst hen door
Je zorgt
Administratief bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Als Administratief bediende in Kraainem verzorg je de planning, facturatie en ondersteuning voor TIS-, REA- en HSE-activiteiten. Heb je interesse in deze job? Solliciteer nu!
Daarnaast bestaat jouw takenpakket als Administratief bediende uit:
Het plannen van opdrachten en het beheren van de agenda’s van de medewerkers.
Telefonische en schriftelijke vragen beantwoorden, instaan voor het klantenonthaal en de opvolging.
Administratief Commercieel bediende
Start People
Description
Voor onze klant in Sint-Katelijne-Waver , zijn wij op zoek naar een Administratief & Commercieel bediende. Bekijk zeker het takenpakket:
Opmaken van planningen van leveringen;
Voorraadbeheer en inventarisatie;
Input van bestellingen;
Aanspreekpunt voor fysieke en digitale klanten;
Opmaken van offertes;
Interne communicatie met collega's;
Company
Onze
Administratief Commercieel Bediende
Start People
Description
Voor onze klant in Sint-Katelijne-Waver, zijn wij op zoek naar een Administratief Commercieel Bediende . Bekijk hieronder het takenpakket:
Opmaken van planningen van leveringen;
Voorraadbeheer en inventarisatie;
Input van bestellingen;
Aanspreekpunt voor fysieke en digitale klanten;
Opmaken van offertes;
Interne communicatie met collega's;
Company
Het gaat om
Dossierbeheerder (Bank) m/v/x
Start People
Description
Ben jij commercieel ingesteld en geïnteresseerd in de financiële sector?
Dan is deze functie als Adviseur Kredieten en Verzekeringen misschien iets voor jou! Jij helpt klanten tijdens belangrijke momenten in hun leven door hen de juiste oplossingen aan te bieden. Denk aan een eerste bankkaart, een krediet voor een nieuwe wagen of een passende verzekering. Dankzij jouw advies kunnen klanten zorgeloos hun financiële keuzes
Freelance Administratief Bediende Facturatie
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als Administratief bediende Facturatie in Brussel.
We zoeken iemand die meteen beschikbaar is en dit voor een opdracht van 6 à 9 maanden . Jij versterkt gedurende 5 dagen per week een bedrijf in de juridische sector.
Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie
Assistant administratif bilingue (FR/NL) h/f/x
Start People
Description
Vous êtes bilingue (FR/NL) et vous avez une affinité pour les travaux juridiques et le suivi des réunions stratégiques ? Ce poste d'Assistant(e) est une opportunité unique pour vous !
Au sein de l'équipe Market d'une organisation influente active dans le secteur du commerce en Belgique, vous jouerez un rôle essentiel dans l’organisation des réunions sectorielles,
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare