Nous avons trouvé pour vous: 70 jobs dans leuvenpour 'administratief medewerker'

Administratief Medewerker

Start People
Description Voor onze klant actief in bouwmaterialen zoeken we een Administratief medewerker Planning natuursteen . Ben jij administratief sterk? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze job! Wat kan je verwachten als Administratief medewerker Planning natuursteen ? Je speelt direct in op wijzigingen en last-minute aanpassingen in de planning; Je coördineert

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij sterk in administratieve ondersteuning en wil je in een jong, dynamisch team terecht komen? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Brussel iets voor jou! Solliciteer nu! Dit zijn jouw verantwoordelijkheden als Administratief Medewerker dienst voor en na akte: Je geeft ondersteuning aan de (notariële) juristen waarvoor u bent aangesteld Je zorgt voor de voorafgaande

Allround Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Zet jij graag ' ondersteuning van het team' voorop? Zou je jezelf omschrijven als een administratieve kracht? In de job van Allround Administratief Medewerker in Mechelen kan je deze skills zeker inzetten! Benieuwd naar meer? Solliciteer meteen! Hoe ziet het takenpakket van een Allround Administratief Medewerker er zoal uit? Je voert inkoop- en verkooporders in en volgt deze processen verder

Administratief medewerker verzekeringen

Select Human Resources NV
Als administratief medewerker zorg je voor een vlotte administratieve ondersteuning en ben je een essentiële schakel in de werking van het kantoor: Je ondersteunt de verzekeringsmakelaars door administratieve taken op te nemen; Beheren en opvolgen van polisdossiers; Zorgen voor een nauwkeurige verwerking van contracten en administratieve documenten; Opvolgen van agendabeheer en elektronisch

Technisch administratief medewerker

Select Human Resources NV
Als Technisch-Administratief Medewerker vorm jij een essentiële schakel tussen klanten, techniekers en leveranciers. Jouw takenpakket omvat onder andere: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon en e-mail; Je stelt offertes op en volgt deze op voor interventies, wisselstukken en onderdelen; Je zorgt voor een correcte opvolging van bestellingen, leveringen, werkbonnen en facturatie; Je biedt technisch advies aan klanten,

Administratief medewerker KYC

Select Human Resources NV
Je werkt actief mee aan de correcte toepassing van KYC-procedures en zorgt ervoor dat klantendossiers volledig en compliant zijn. Je overlegt met collega’s én externe partijen om elk dossier efficiënt op te volgen Je checkt de identiteit van klanten en beoordeelt de nodige fiscale documenten Je controleert de informatie uit de ingevulde vragenlijsten van de relatiebeheerder Je voert screenings uit in externe databanken om mogelijke

Administratief Medewerker Klantenbeheer & Facturatie

Bright Plus
Omschrijving: Op zoek naar een job met structuur, klantencontact en cijfers? Als Administratief Medewerker Klantenbeheer & Facturatie in Zaventem werk je mee aan correcte dossiers en facturatie. Deeltijds, vast en mensgericht. Solliciteer en maak het verschil! Als Administratief Medewerker Klantenbeheer & Facturatie sta je in voor de administratieve opvolging van klanten en facturatie. Je zorgt ervoor dat

Administratief medewerker REGIO ZAVENTEM

Select Human Resources NV
Je stelt offertes op voor nieuwe wagens, fietsen of huurwagens op korte termijn; Je beheert contractwijzigingen en aanvragen voor eindecontracten (EOC’s); Je houdt klantgegevens up-to-date en past klantinstellingen aan waar nodig; Je zorgt voor reservaties van huurwagens (short & mid-term); Je volgt planningen nauwgezet op; Je denkt actief mee over hoe we onze processen nog beter kunnen maken.

Tijdelijk Backoffice Medewerker E-mobility

Select Human Resources NV
Wat houdt de functie in? Als Back Office Medewerker E-mobility ben jij de spilfiguur in het beheer van digitale laadoplossingen (laadstations, laadpassen, kabels...). Je combineert administratieve precisie met communicatieve flair en coördineert vlot tussen klanten, leveranciers en interne afdelingen.  Een greep uit jouw takenpakket: Je beheert bestellingen en opvolging van laadoplossingen van A tot Z. Je zorgt dat alle gegevens correct gekoppeld zijn in

Administratief medewerker PERIODE VAN 6 MAANDEN

selecthr.be
Als Sales Support ben jij de drijvende kracht achter de administratieve en commerciële ondersteuning van het accountmanagementteam . Je zorgt voor een vlotte afhandeling van klantendossiers en draagt bij aan een optimale dienstverlening. Wat je doet: Opstellen van offertes en bestellingen voor wagens, fietsen en korte-termijn voertuigen. Beheren van het volledige ordertraject en opvolging van klantendossiers. Reserveren van huurwagens en verwerken van specifieke

Backoffice Medewerker Banking bedrijfswagen vast contract

selecthr.be
Hoe ziet je dag eruit? Je volgt nauwkeurig de KYC-procedures op. Je werkt samen met interne én externe partijen om klantendossiers vlot af te ronden. Je controleert klantidentificatie en fiscale documenten . Je valideert informatie uit vragenlijsten van relatiebeheerders. Je voert screenings uit via externe databanken om risico’s voor de bank te detecteren.

Administratief medewerker Vrije tijd - vervanging (C1-C3)

Gemeente Herselt
Je werkt voor het hele team vrije tijd, en vormt zo de opstap naar een geïntegreerde vrijetijdswerking. Je bent communicatief sterk en goed in het enthousiasmeren van inwoners, diensten en verenigingen. Je gaat participatief te werk. Aan de front office ben je het eerste contactpunt voor de inwoners. Taken zijn onder andere: onthaal van bezoekers, telefonisch, aan de balie of via mail. Je probeert de inwoners zelfstandig zo goed mogelijk verder te helpen.

Nous sommes prêts pour vous!