Nous avons trouvé pour vous: 81 jobs dans herentpour 'administratief medewerker'

Administratief Medewerker

Start People
Description Voor onze klant actief in bouwmaterialen zoeken we een Administratief medewerker Planning natuursteen . Ben jij administratief sterk? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze job! Wat kan je verwachten als Administratief medewerker Planning natuursteen ? Je speelt direct in op wijzigingen en last-minute aanpassingen in de planning; Je coördineert

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij sterk in administratieve ondersteuning en wil je in een jong, dynamisch team terecht komen? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Brussel iets voor jou! Solliciteer nu! Dit zijn jouw verantwoordelijkheden als Administratief Medewerker dienst voor en na akte: Je geeft ondersteuning aan de (notariële) juristen waarvoor u bent aangesteld Je zorgt voor de voorafgaande

Administratief medewerker carrosserie

selecthr.be
Als Administratief medewerker carrosserie zijn jouw verantwoordelijkheden: Klanten onthalen en schadedossiers opstarten; Werkorders opmaken volgens binnenkomende vragen; Dossiers administratief opvolgen en bijwerken; Vervangwagens plannen en toewijzen; Offertes en bestekken opmaken via Informex; Onderdelen bestellen in overleg met werkplaatsverantwoordelijke; Facturatie verwerken bij

Administratief medewerker verzekeringen

Select Human Resources NV
Als administratief medewerker zorg je voor een vlotte administratieve ondersteuning en ben je een essentiële schakel in de werking van het kantoor: Je ondersteunt de verzekeringsmakelaars door administratieve taken op te nemen; Beheren en opvolgen van polisdossiers; Zorgen voor een nauwkeurige verwerking van contracten en administratieve documenten; Opvolgen van agendabeheer en elektronisch

Commercieel Administratief Medewerker

Select Human Resources NV
Een job met afwisseling: Klanten technisch en commercieel adviseren over kuismachines, stofzuigers, schrobzuigmachines en hogedrukreinigers; Offertes opstellen, bestellingen ingeven en servicevragen opvolgen; Klantendossiers nauwgezet opvolgen en technische ondersteuning bieden. Planningen opmaken en installaties opvolgen i.s.m. collega’s van de bestelwageninrichting; 3D-tekeningen maken van op maat gemaakte inrichtingen;

Administratief medewerker KYC

Select Human Resources NV
Je werkt actief mee aan de correcte toepassing van KYC-procedures en zorgt ervoor dat klantendossiers volledig en compliant zijn. Je overlegt met collega’s én externe partijen om elk dossier efficiënt op te volgen Je checkt de identiteit van klanten en beoordeelt de nodige fiscale documenten Je controleert de informatie uit de ingevulde vragenlijsten van de relatiebeheerder Je voert screenings uit in externe databanken om mogelijke

Administratief Medewerker Klantenbeheer & Facturatie

Bright Plus
Omschrijving: Op zoek naar een job met structuur, klantencontact en cijfers? Als Administratief Medewerker Klantenbeheer & Facturatie in Zaventem werk je mee aan correcte dossiers en facturatie. Deeltijds, vast en mensgericht. Solliciteer en maak het verschil! Als Administratief Medewerker Klantenbeheer & Facturatie sta je in voor de administratieve opvolging van klanten en facturatie. Je zorgt ervoor dat

Administratief Medewerker - Bestellingen & leveringen

selecthr.be
Wat houdt de functie in? Als administratieve spil binnen het bestel-, lever- en retourproces van voertuigen ben jij een cruciale schakel in de klantbeleving. Je werkt nauw samen met klanten, leveranciers en interne teams. Concreet: Je volt bestellingen op van aanvraag tot levering (wagens, fietsen, laadoplossingen, accessoires). Je controleert elke stap in het proces en zorgt voor duidelijke communicatie naar alle betrokkenen. Je registreert voertuigen en

Tweetalige planner / administratief medewerker planning

Start People
Description Voor één van onze klanten, gevestigd in Zaventem ,is dagelijks bezig zijn met water dé business. Of dit nu gaat om een ontharder bij jou in huis voor zijdezacht water, een waterinstallatie voor ziekenhuizen of andere instelling. Overal vind je onze producten terug. Ze zijn dringend op zoek naar een 2 talige planner administratief medewerker. Wat kan je verwachten als taken? Je staat klanten telefonisch te

Administratief medewerker TIJDELIJK TOT DECEMBER

selecthr.be
Als sales support ben jij de administratieve superkracht ter ondersteuning van het accountmanagement team . Je zorgt voor een vlotte afhandeling van klantendossiers en draagt bij aan een optimale dienstverlening. Wat je doet: Opstellen van offertes en bestellingen voor wagens, fietsen en korte-termijn voertuigen. Beheren van het volledige ordertraject en opvolging van klantendossiers. Reserveren van huurwagens en verwerken van specifieke

Administratief medewerker | deeltijds (3 maanden)

Lokaal Bestuur Heist o/d Berg
Wij verzetten bergen om van Heist-op-den-Berg de tofste, warmste en schoonste plek te maken! Hoe doen we dat? Door samen te werken, te durven en uit te blinken! Word je ook enthousiast van onze missie en kernwaarden? Kom dan onze organisatie versterken! Lokaal Bestuur Heist-op-den-Berg werft aan: MEDEWERKER ADMINISTRATIE (m/v/x) VOOR TEAM Huis van het Kind Deeltijds (19u) - bepaalde duur (3 maanden) – niveau C1-C3 Als medewerker

Backoffice Medewerker Banking bedrijfswagen vast contract

Select Human Resources NV
Hoe ziet je dag eruit? Je volgt nauwkeurig de KYC-procedures op. Je werkt samen met interne én externe partijen om klantendossiers vlot af te ronden. Je controleert klantidentificatie en fiscale documenten . Je valideert informatie uit vragenlijsten van relatiebeheerders. Je voert screenings uit via externe databanken om risico’s voor de bank te detecteren.

Nous sommes prêts pour vous!