Nous avons trouvé pour vous: 20 jobs dans bruggepour 'administratief medewerker'
Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je proactief en heb je graag veel variatie in je job? Solliciteer dan snel op de vacature als Administratief Medewerker in Zedelgem! Je maakt deel uit van een groeiend bedrijf in de IT-sector.
Wat houdt je takenpakket?
Je beheert de contracten en verwerkt de gegevens correct in het ERP-systeem.
Je verwerkt en controleert aan- en verkoopfacturen.
Je registreert de orders in het ERP-systeem.
Je beheert de voorraad en
Administratief Medewerker - Bedrijfswagen
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij planmatig sterk en proactief ingesteld? Dan is de job als Administratief Medewerker in Brugge iets voor jou! Je komt terecht in een groeiende KMO met een aangename werksfeer. Solliciteer nu!
Als Administratief Medewerker sta je in voor de nauwgezette planning van de bestelde installaties door klanten:
Na ontvangst van de orderbevestigingen maak je een eerste planning
Administratief medewerker onthaal - Dienst Toerisme en Marketing
Start People
Description
Voor Gemeentebestuur Knokke-Heist zijn we op zoek naar een administratief medewerker onthaal Dienst Toerisme en Marketing.
TAKENPAKKET:
Op een klantvriendelijke en correcte manier informatie verstrekken aan bezoekers van de dienst Toerisme en ook aan aanvragers van informatie via telefoon, e-mail en andere kanalen, zodat het imago en aanbod van Knokke-Heist maximaal ondersteund worden.
Administratief Bediende Planning
Start People
Description
Ben je op zoek naar een uitdagende functie bij een ambitieus familiebedrijf in de logistieke sector? Wij bieden je de kans om de kneepjes van het vak van A tot Z te leren. Ter versterking van ons team op de afdeling planning in Zeebrugge, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Trailerplanning.
Jouw takenpakket als planner:
Nauwkeurige verwerking van administratieve gegevens, claims,
Administratief Logistiek Bediende
Start People
Description
Als administratieve spil van ons Field Service team zorg jij voor een vlot logistiek verloop van a tot z. Dankzij jouw organisatie en communicatie kunnen onze klanten rekenen op tijdige leveringen en een efficiënte service.
Jouw takenpakket:
Ontvangen van pakketten & klaarmaken van retourzendingen
Inboeken en verwerken van inkomende goederen
Routeplanning van chauffeurs organiseren
Opmaken van
Administratief Bediende Commerciele binnendienst
Start People
Description
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en klantgerichte Medewerker Commerciële Binnendienst met een goede kennis van het Frans . In deze functie ben je verantwoordelijk voor het volledige klantbeheer, van orderinvoer en -bevestiging tot de opvolging van leveringen. Je staat dagelijks in contact met klanten en zorgt voor een vlotte en efficiënte administratieve afhandeling.
Jouw taken:
Behandelen van klantencontacten en
Customer Service Medewerker - Duits
Bright Plus
Omschrijving:
Spreek je vlot Duits en Nederlands? Ben je klantgericht en administratief sterk? Dan is de job als Customer Service Medewerker in Brugge jou op het lijf geschreven! Solliciteer snel!
Wat houdt jouw takenpakket in?
Je verwerkt de inkomende (nationale en internationale) orders in het ERP-systeem.
Je volgt de orders, verzendingen, retours en lopende projecten nauwgezet op.
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en helpt hen
Supply Chain Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij enige ervaring in aankoop en/of logistiek? Ben je administratief en communicatief sterk? Dan is de job als Supply Chain Medewerker in Zedelgem iets voor jou. Solliciteer snel!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je volgt de bestellingen van de interne afdelingen op en bestelt de goederen bij de juiste leveranciers.
Je volgt de levertijden en -voorwaarden nauwgezet op en minimaliseert hierbij de logistieke kosten.
Je behandelt
Customer Service Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
In de job als Customer Service Medewerker in Zedelgem ondersteun je de accountmanagers met diverse administratieve en commerciële taken. Je komt terecht in een groeiend bedrijf en je kan rekenen op voldoende opleiding. Solliciteer nu!
Wat houdt jouw takenpakket in?
Je maakt offertes aan en doet hierbij de nodige opvolging samen met de internationale accountmanagers.
Je bereidt de exportdocumenten voor
Orderpicker / Logistiek medewerker
Start People
Description
Als logistiek medewerker speel je een belangrijke rol in het coördineren en verwerken van vrachtwagenonderdelen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Ontvangst en verzending: Je zorgt voor een vlotte afhandeling van binnenkomende en uitgaande zendingen.
Goederenbeheer : Overdag sorteer, controleer en label je de goederen om de logistieke stroom efficiënt te laten verlopen.
Administratieve
Operator
Start People
Description
We zoeken een enthousiaste operator voor een bedrijf te Beernem .
Hoe ziet het takenpakket eruit als operator?
Los-en laadactiviteiten van bulkproducten
Productie en afvulling van suikerstropen en -pasta's
Uitvoeren van basis- kwaliteitscontroles tijdens verschillende processtappen
Administratie en controle in kader van tracking en tracing
Company
Dit
Consulent ondernemingsloket
Select Human Resources NV
Sta jij graag dicht bij ondernemers?
Als Klantenadviseur Ondernemingsloket help je zelfstandigen bij hun opstart, groei of stopzetting.
Begeleiden van ondernemers bij opstart en stopzetting
Adviseren over vergunningen en statuten
Zorgdragen voor administratieve opvolging
Signaleren van extra kansen voor klanten
Samenwerken met partners en collega's
Continu ontwikkelen van je expertise
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare