Nous avons trouvé pour vous: 11 jobs dans moorsledepour 'administratief medewerker aankoop'

Tijdelijk administratief bediende aankoop

Wienerberger
Momenteel zijn we, voor ons hoofdkantoor in Kortrijk, op zoek naar een tijdelijk administratief medewerker aankoop (oktober 24 -maart 25) Verantwoordelijkheden: Als administratief medewerker, maak je deel uit van het overkoepelende aankoopteam en zal je instaan voor volgende takenpakket De correcte prijsaanpassingen doorvoeren in onze systemen; Ondersteuning bieden bij het oplossen van facturatieproblemen;

Procurement Planner

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot die graag analytisch denkt? Solliciteer dan snel op deze job van Procurement Planner in Moeskroen! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je analyseert de kartonbehoeften en op basis hiervan maak je de bestellingen op. Je zorgt voor de nodige administratieve opvolging zoals: orderbevestigingen, stockinformatie, contact met leveranciers... Je zorgt voor een correcte

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Ben je een administratieve duizendpoot met interesse in supply chain en aankoop? Dan is deze job als Administratief Medewerker in Wielsbeke misschien wel iets voor jou! Solliciteer snel! Hoe ziet jouw dag als Administratief Medewerker in Wielsbeke eruit? Je beheert de voorraad en koopt handelswaren aan Je organiseert het transport van

Administratief medewerker

Synergie
Ben je op zoek naar een administratieve functie vol variatie en met de nodige zelfstandigheid? Solliciteer dan NU voor de functie van 'Administratief medewerker'. Een greep uit je toekomstig takenpakket Verzorgen van verschillende administratieve taken Eerste lijn telefonie Aankoop en prijscontrole aan de hand van bestelbonnen Opladen van gepresteerde uren van de werknemers Opvolgen en verzorgen van

Administratief medewerker

Start People
Description Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor één van onze klanten in Harelbeke. Als administratief bediende bestaat uw takenpakket uit: Eerste lijn telefonie Aankoop- en prijscontrole aan de hand van bestelbonnen Opladen van gepresteerde werkuren. Administratief opvolgen van klachten Ondersteuning bieden bij organisatorische taken. Company Onze

Administratief Medewerker

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail? Je komt terecht bij een dynamisch team en ondersteunt tijdelijk de Internal Sales Export afdeling in Wielsbeke. Solliciteer snel voor de job van Administratief Medewerker! Als Tijdelijk Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor volgende zaken: Je voert bestellingen in en verwerkt

Administratief medewerker / preventie assistent

Synergie
Als Preventie Adviseur sta je in voor de administratieve opvolging en afhandeling van preventie en veiligheid. Kwaliteit ISO en veiligheid VCA zijn jouw verantwoordelijk, alsook het opvolgen van erkenningen en kwalificaties. Schadedossiers en klachten worden door jou behandeld. Je zorgt voor de aankoop en distributie van veiligheidskleding. Je organiseert de inschrijvingen voor diverse interne en externe

SUPPLY CHAIN COÖRDINATOR

Synergie
Haal je steeds het onderste uit de kan? Heb je aandacht voor de kleinste details? Op heden zijn wij op zoek naar een gedreven supply chain coördinator die met haarscherp inzicht zal instaan voor: Je vormt de brug tussen de klanten en de verschillende afdelingen. Je geeft verkooporders in en brengt de bijhorende administratie in orde. Je leert je klanten kennen en denkt mee over de belevering in samenspraak met de productie en

Administratief Bediende

Synergie
Als Preventie Adviseur sta je in voor de administratieve opvolging en afhandeling van preventie en veiligheid. Kwaliteit ISO en veiligheid VCA zijn jouw verantwoordelijk, alsook het opvolgen van erkenningen en kwalificaties. Schadedossiers en klachten worden door jou behandeld. Je zorgt voor de aankoop en distributie van veiligheidskleding. Je organiseert de inschrijvingen voor diverse interne en externe

Customer Service Medewerker – Thuiswerk

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een gedreven persoon die mee het groeiverhaal wil ondersteunen? Dan ben jij de Customer Service Medewerker voor een bedrijf in Wingene, actief in de voedingssector, die we zoeken. Solliciteer nu! Wat houdt je job als Customer Service Medewerker in: Je staat in voor het ingeven van de verkooporders en de administratieve opvolging Je maakt de douanedocumenten op in samenspraak met de externe

Toonzaalmedewerker

Synergie
Ben jij commercieel ingesteld en klantgericht? Ben jij daarnaast administratief sterk? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Wij zijn op zoek naar een toonzaalmedewerker voor een filiaal in Hasselt. Jouw takenpakket zal bestaan uit: Klanten adviseren over hun aankoop Offertes opmaken en deze opvolgen Vragen van klanten beantwoorden en polsen naar hun wensen Op basis van een grondplan stel je de droombadkamer van de klant samen

Nous sommes prêts pour vous!