Nous avons trouvé pour vous: 10 jobs dans moenpour 'administratief bediende'
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een nauwkeurig administratief bediende en op zoek naar een nieuwe job in regio Kortrijk? Ontdek nu en solliciteer vandaag nog om deel uit te maken van een dynamisch team!
Hoe zal je takenpakket eruit zien als Administratief Bediende in Kortrijk?
Je behandelt klachten via mail en zowel inkomende als uitgaande oproepen.
Je beheert de facturatie en volgt dit volledig op.
Je houdt je bezig met de
Financieel Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Als Financieel Administratief Bediende in Zwevegem ben je een belangrijke schakel binnen de financiële administratie. Je zorgt voor een correcte en vlotte verwerking van de financiële gegevens. Interesse? Solliciteer voor deze job!
Je taken omvatten onder meer:
Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
Beheer van leveranciers en klanten.
Administratieve taken gelinkt aan de boekhouding.
Back-upfunctie bij
Operator magazijn wisselstukken - 2 ploegen
Start People
Description
Voor een mooi en groot voedingsbedrijf in Wevelgem zijn we op zoek naar een warehouse operator in 2 ploegen voor de spare parts .
Wat ga je doen?
Beheren van het magazijn voor wisselstukken: ontvangst, stockage, picking, uitlevering, en administratieve verwerking.
Opvolgen van bestellingen, aanvragen van offertes, verwerken van facturen en organiseren van nationale/internationale verzendingen.
Werken met
Verkoper loodgieterij / gereedschappen - Regio Kortrijk - €15/16
selecthr.be
Als verkoopadviseur afd. loodgieterij en gereedschappen ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Aanvullen & presenteren : Je zorgt dat de rekken netjes gevuld zijn, promostanden klaarstaan en prijzen correct zijn.
Klanten adviseren : Je helpt klanten met vragen, geeft gericht advies en begeleidt hen bij hun projecten.
Bestellingen & administratie : Je verwerkt bestelbonnen, zet bestellingen klaar en handelt omruilingen of herstellingen correct af.
Orde &
Logistiek Supervisor | vroege ploeg | €3800-€4600 bruto met bonus | Wevelgem
Select Human Resources NV
Als Logistiek Supervisor stuur je dagelijks je team aan en zorg je ervoor dat zowel de operationele als administratieve processen vlot en efficiënt verlopen.
Wat ga je doen?
Leidinggeven aan een team van 5–20 medewerkers in logistiek en Pick Up & Delivery.
Motiveren, coachen en ontwikkelen van je teamleden.
Verbeteren van processen en oplossen van operationele knelpunten.
Toezien op veiligheid, milieu en naleving van regels.
Chauffeur C
Start People
Description
Als chauffeur C bij DHL Parcel Wevelgem mag je je verwachten aan volgend takenpakket in een voltijdse shift :
Het in- en uitladen van jouw vrachtwagen
Het ophalen en afleveren van pakketten en/of pallets
Als chauffeur in de distributie zal je veel stops maken doorheen de dag
Administratieve opvolging met behulp van een handterminal.
Company
DHL is een van de grootste en innovatieve
Magazijnmedewerker
Glowi Jobs
Als magazijnmedewerker heb je volgende taken :
- ontvangen goederen van leveranciers op de juiste plaats in de deelmagazijnen plaatsen
- laden en lossen vrachtwagens
- picken van goederen
- zorgen voor de bijhorende administratie bij de afhandeling van deze goederen
- alles bijhouden via ERP pakket
- rapporteren aan leidinggevende.
Trefwoorden : magazijnmedewerker, laden, lossen, picken, administratie, ERP.
Assistent winkelmanager (supermarkt) - Regio Izegem
selecthr.be
Als (Assistent) Winkelmanager ben jij de motor achter een vlot draaiende winkel. Je combineert leidinggevende taken met operationeel werk en administratie.
Wat houdt jouw job in?
Leiding geven aan het team en zorgen voor een efficiënte werkverdeling.
Bestellingen plaatsen en opvolgen.
Administratieve taken uitvoeren en rapporteren aan de winkelverantwoordelijke.
Zelf meehelpen in de winkel waar nodig: aanvullen van rayons, kassawerk, orde en netheid.
Sales & Project Coordinator
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een gedreven persoon die niet terugdeinst voor een uitdaging?
Hou je van de combinatie van administratie en sales? Dan is deze job als Sales & Project Coordinator in Oudenaarde iets voor jou! Solliciteer nu!
Een greep uit jouw takenpakket als Sales & Project Coordinator :
Je staat in voor de sales ondersteuning van A tot Z.
Je beantwoordt telefoontjes en mails van klanten.
Je draagt bij aan projecten rond logistiek en
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare