Nous avons trouvé pour vous: 13 jobs dans machelen vl brpour 'administratief bediende export'

Administratief Bediende Inkoop

Start People
Description Voor onze klant, een speler in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Administratief Bediende Inkoop. Ben jij administratief sterk en heb je interesse in de automobielsector? Heb je ervaring in een inkoopfunctie? Dan zoeken we jou! Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van inkomende leveranciersbestellingen Je bent verantwoordelijk voor de

Administratief bediende tender

Select Human Resources NV
Jouw functie als Administratief bediende tender: Coördinatie en opvolging van toegewezen tenders; Analyse van tenders op kwaliteit, slaagkans en workload; Ondersteuning van Business Units bij artikelmatching; Advies en coördinatie rond prijsbepaling; Voorbereiding van klantpresentaties met External Sales; Vastleggen van afspraken in ERP-systeem; Begeleiding bij implementatie van nieuwe contracten.

Logistiek dossierbeheerder export

Start People
Description Voor onze klant, op locatie in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder export . Je behandelt exportdossiers van A-Z; Je organiseert voor- en natransport; Je maakt en controleert de nodige documenten, zoals de CMR’s etc; Je behandelt alle douanegerelateerde zaken; Je hebt contacten met verschillende partners, transporteurs, etc; Je neemt staalnames en werkt alles administratief

Tijdelijk administratief Logistiek Medewerker - Import

Select Human Resources NV
Wat houdt de functie? Als administratief medewerker ben jij een onmisbare schakel in het importproces van luchtvracht. Je staat dagelijks in contact met interne en externe partners en zorgt ervoor dat elk dossier correct en tijdig wordt opgevolgd.  Jouw verantwoordelijkheden: Operationele opvolging en administratieve verwerking van importdossiers. Contact met afhandelaars, overzeese kantoren en klanten. Interne communicatie met het

Commercieel bediende export

Start People
Description Voor onze klant, een speler in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Commercieel Bediende Export. Wil je een cruciale rol spelen binnen een dynamisch team en ben je gepassioneerd door klantcontact? Ben je administratief sterk? Dan zijn wij op zoek naar jou! Administratieve taken: Het inputten van orders en confirmatie sturen naar klanten Facturatie verzorgen Aanvragen en opstellen van

Administratief bediende - snelle opstart

Select Human Resources NV
Als Administratief bediende zal je de aankoop afdeling ondersteunen met onderstaande taken:: Update van de prijzen van onze leveranciers in de database (9000 artikelen); Contact met leveranciers om info op te vragen/controleren (prijslijsten opvragen); Excel voorbereiden met data en converteren naar juiste format; Je zorgt mee voor een vlot beheer van de stock in het magazijn; Bijkomende taken: Tussentijdse stocktelling :tellen van eenheden

Administratief bediende Inbound / Goederenontvangst - 2 ploegen

STG
Jouw rol binnen onze organisatie Ons Supply Chain team zet elke dag alles op alles om te zorgen voor een tijdige en correcte levering aan onze klanten. Onze Inbound afdeling speelt hierin een belangrijke rol. Door de inkomende goederen optimaal te beheren, draag jij bij aan een uitstekende klantenbeleving. Zo ziet je job eruit Je waakt over het correct en tijdig verwerken van inkomende vrachten en beheert en archiveert de nodige

Administratief Bediende - E-commerce

Start People
Description Ben jij nauwkeurig, digitaal onderlegd en op zoek naar een administratieve uitdaging met impact? Heb jij een passie voor online shoppen en een scherp oog voor detail? Wil je meewerken aan het uitbouwen van een sterk online aanbod en schakel zijn tussen aankoop en e-commerce? Dan is deze administratieve functie op jouw lijf geschreven. Als administratief medewerker ben jij een cruciale brug tussen het

Expediteur Import

Start People
Description Heb jij een opleiding gevolgd richting transport & logistiek of bij voorkeur ervaring als expediteur? Voor onze klant in de regio Stabroek zijn wij op zoek naar een expediteur import. Je zal dossierbeheer van A tot Z gaan doen, wat wil zeggen dat je: Transporten boekt; Transporten opvolgt; Contact hebt met klanten, transporteurs, magazijn, ...; Dossiers administratief up to date houdt;

ingenieur aankoper

Select Human Resources NV
Als ingenieur ben je h et technisch en administratief aanspreekpunt voor investeringen in zwaar materieel, transport en voertuigen. Met een analytische blik en technische expertise sta je in voor prijsvergelijkingen, materieelbeheer en onderbouwd advies bij overnames en aankopen. Jouw takenpakket: Het opmaken van technische prijsvergelijkingen o.a voor zwaar materieel, transportmiddelen, bestelwagens en personenwagens Registreren en opvolgen van

bediende projectadministratie

Select Human Resources NV
Ben je sterk in administratie ? Als bediende projectadministratie ben je verantwoordelijk voor onderstaande taken: Je bent de schakel tussen de project -en werfleiders en zorgt voor een efficiënte administratieve ondersteuning en een optimale administratie per project. De administratieve afhandeling bij aanbestedingsprocedures : Opzoeken potentiële aanbestedingen en toevoegen CRM

Customer Service Medewerker

Start People
Description Jouw taken als CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER - EXPORT: Administratieve en commerciële ondersteuning voor exportklanten Orderverwerking en -opvolging Beheer van klantendossiers : stalen, facturatie, documenten, klachten Invoeren en updaten van klantgegevens en prijslijsten Nauwe samenwerking met sales en logistiek Rapporteren aan de Customer Service Coordinator Company Dit

Nous sommes prêts pour vous!