Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans sint michielspour 'administratief bediende deeltijds'

Administratief Bediende deeltijds

Start People
Description Verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van logistieke diensten binnen de organisatie Controleren van transportdocumenten en leeggoedbonnen Opvolgen van binnenkomende facturen van brouwerijen en leveranciers Verzorging van de dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse facturatie richting klanten Beheren van het artikelbestand in het ERP-systeem Organiseren van retourstromen en leveringen en zorgen voor correcte

Deeltijds Administratief Bediende

Start People
Description Als deeltijds administratief bediende bij deze site sta je in voor volgende taken: Ingeven van zendingen Ingeven van ADR gegevens bij gevaarlijke producten Opvolgen en controle van zendingen Chauffeurs te woord staan en verder helpen Verloren pakketten traceren Controle uitvoeren op het einde van de ritten Verloren pakketten traceren Telefonie beheren ...

Administratief Bediende - Facturatie

Start People
Description Voor onze klant gelegen in de Antwerpse Haven op linkeroever zoeken wij een Deeltijds Administratief Bediende Facturatie. Wat ga je doen? Opstellen en controleren van facturen. Versturen en opvolgen van facturen. Bijhouden van facturatiegegevens in het systeem. Openstaande facturen en betalingen opvolgen. Ondersteunen van de financiële afdeling met administratieve taken.

Administratief Bediende (18u) - Events

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij op zoek naar een deeltijdse rol in een boeiende organisatie? Stop met scrollen en solliciteer nu voor deze afwisselende administratief bediende rol met focus op hospitality en events. Deze job is gelegen in Brasschaat ! Je takenpakket ziet er als volgt uit: Je beheert dagelijks de administratie, in tandem met de general manager. Je rapporteert en verwerkt facturatie/bestellingen. Je zorgt voor CRM updates en

HR Officer deeltijds

Select Human Resources NV
Als HR officer ben je verantwoordelijk voor: Eerste aanspreekpunt voor werknemers met betrekking tot loontechnische en sociaal-juridisch gerelateerde zaken Personeelsadministratie (tijdsregistratie, personeelsdossiers, afwezigheden, ouderschapsverlof, tijdskrediet,...) Payroll voor +/- 100 medewerkers (arbeiders & bedienden) in samenwerking met sociaal secretariaat Organisatie en administratie opvolging opleidingen Bijdragen en ondersteuning bieden aan HR

HR Officer - Deeltijds

Bright Plus
Omschrijving: Heb jij een hart voor HR en streef je daarbij naar een correcte verloning en nauwkeurige administratie? Dan is deze job van deeltijds HR Officer in Merelbeke helemaal iets voor jou! Solliciteer nu! Je staat in voor een correcte loonsverwerking van een 70-tal bedienden samen met het sociaal secretariaat. Je beheert de volledige administratie rond verzekeringen en andere extralegale voordelen. Alle onboardings en offboardings

Nous sommes prêts pour vous!