Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans braine l alleudpour 'administratief assistente'
Administratief Assistent(e)
Synergie
Als Administratief Assistent voor de ventilatoren afdeling zullen je taken zijn:
Het maken van offertes in de ERP management software voor klanten
Nauwkeurig invoeren van terugkerende klantenorders
Het opstellen van terugkerende orders met leveranciers en het invoeren van hun bevestigingen
Proactief voorraadbeheer
Bijhouden van prijslijsten
Assistente administrative polyvalente
Wienerberger
En tant qu'employé administratif polyvalent, vous apportez un soutien administratif à notre département technique et vous coordonnez également les actions relatives à notre plant improvement programme (PIP). Plus précisément, vous aiderez le responsable de la maintenance et le département technique à commander les matériaux nécessaires et vous les déchargerez d'une partie de
Directiesecretaresse m/v/x
Start People
Description
Je beheert en volgt agenda’s op van de CEO (zowel werk gerelateerd als privé) - e-mail + correspondentie
Het voorbereiden en notuleren van vergaderingen met Management Teammeeting, Salesmeetings etc.
Het bijstaan van de CEO en directieleden in uiteenlopende projecten (meest essentiële schakel in het managementteam)
Je beheert de administratie op uitgebreid niveau
Je volgt dossiers en projecten op
Officemanager (20 uur)
RecruitMens
Als Officemanager ben jij het gezicht van Key Technology Hasselt die onze gasten verwelkomt en voorziet van koffie of thee en de inkomende telefoontjes naar de juiste persoon doorverbindt. Over de functie
· Bijhouden van kantoorbenodigdheden en zorgen voor tijdige bestellingen
· Ondersteuning bij reis- en hotelarrangementen indien nodig
· Administratieve ondersteuning met betrekking tot de activiteiten op de locatie Hasselt
· Coördineren van klein tuinonderhoud
Freelance - Legal Assistant
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
In deze freelance opdracht werk je als juridisch Assistente in Brussel.
Jij, versterkt gedurende 5 dagen per week , het juridisch-team. Je komt terecht in een advocatenkantoor. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt.
Als juridisch assistente bestaat jouw job uit:
Opstellen van
After-sales Service Employee
Start People
Description
You are responsible for performing administrative tasks for Reverse Logistics and Service, creating return references, collecting pa ckages and product support.
Main Duties ans responsabilities :
Create return references
Prepare credit notes
Managing the RM stock
Order Exchange units
Physical handling of undelivered repairs
Creating tracking numbers via portals
Return Request inbox management
Nous sommes prêts pour vous!
-
Appel JoBBsquare
+32 (0)3 369 05 50 -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook chat
Répondez en 30 minutes