Nous avons trouvé pour vous: 6 jobs dans braine l alleudpour 'administratief assistente'

Administratief Assistent(e)

Synergie
Als Administratief Assistent voor de ventilatoren afdeling zullen je taken zijn: Het maken van offertes in de ERP management software voor klanten Nauwkeurig invoeren van terugkerende klantenorders Het opstellen van terugkerende orders met leveranciers en het invoeren van hun bevestigingen Proactief voorraadbeheer Bijhouden van prijslijsten

Assistente administrative polyvalente

Wienerberger
En tant qu'employé administratif polyvalent, vous apportez un soutien administratif à notre département technique et vous coordonnez également les actions relatives à notre plant improvement programme (PIP). Plus précisément, vous aiderez le responsable de la maintenance et le département technique à commander les matériaux nécessaires et vous les déchargerez d'une partie de

Directiesecretaresse m/v/x

Start People
Description Je beheert en volgt agenda’s op van de CEO (zowel werk gerelateerd als privé) - e-mail + correspondentie Het voorbereiden en notuleren van vergaderingen met Management Teammeeting, Salesmeetings etc. Het bijstaan van de CEO en directieleden in uiteenlopende projecten (meest essentiële schakel in het managementteam) Je beheert de administratie op uitgebreid niveau Je volgt dossiers en projecten op

Officemanager (20 uur)

RecruitMens
Als Officemanager ben jij het gezicht van Key Technology Hasselt die onze gasten verwelkomt en voorziet van koffie of thee en de inkomende telefoontjes naar de juiste persoon doorverbindt. Over de functie · Bijhouden van kantoorbenodigdheden en zorgen voor tijdige bestellingen · Ondersteuning bij reis- en hotelarrangementen indien nodig · Administratieve ondersteuning met betrekking tot de activiteiten op de locatie Hasselt · Coördineren van klein tuinonderhoud

Freelance - Legal Assistant

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als juridisch Assistente in Brussel. Jij, versterkt gedurende 5 dagen per week , het juridisch-team. Je komt terecht in een advocatenkantoor. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je je administratie vereenvoudigt. Als juridisch assistente bestaat jouw job uit: Opstellen van

After-sales Service Employee

Start People
Description You are responsible for performing administrative tasks for Reverse Logistics and Service, creating return references, collecting pa ckages and product support. Main Duties ans responsabilities : Create return references Prepare credit notes Managing the RM stock Order Exchange units Physical handling of undelivered repairs Creating tracking numbers via portals Return Request inbox management

Nous sommes prêts pour vous!