Nous avons trouvé pour vous: 107 jobs dans antwerpenpour 'administratie medewerker'

Logistiek administratief medewerker

Start People
Description Voor een internationaal bedrijf in volle groei zijn we op zoek naar een Logistiek Administratief Medewerker die mee wil bouwen aan een efficiënte en klantgerichte logistieke werking. Je ondersteunt de General Manager bij de coördinatie van logistieke en administratieve processen en draagt actief bij aan de optimalisatie van de supply chain. Jouw verantwoordelijkheden: Je onderhoudt nauwe

Medisch Administratief medewerker

Select Human Resources NV
Wat ga je doen? Je staat artsen en patiënten telefonisch te woord Je controleert patiënt-, arts- en mutualiteitsgegevens Je verwerkt resultaten en bent het eerste aanspreekpunt voor (dieren)artsen en patiënten Je registreert en behandelt klachten op een professionele manier Je verwerkt inkomende en uitgaande post Je ontvangt patiënten aan de balie en zorgt dat stalen correct worden doorgegeven Je registreert en meldt stalen aan in de labo-software

Administratief Medewerker Sales

Select Human Resources NV
Ben jij klantgericht en communicatief sterk ? Heb je zin om deel uit te maken van een fijn team van collega's? Dan ben jij dé kandidaat die we graag ontmoeten! Je staat, samen met je collega's, in voor de opvolging van de klantendossiers. Meer specifiek sta je in voor onderstaand takenpakket : Je fungeert als het aanspreekpunt van klanten ; Je doet de volledige opvolging van de leveringen van a-z; Je onderhoudt contacten met het moederhuis in Nederland; Je

Commercieel Administratief Medewerker

Select Human Resources NV
Ben jij klantgericht en communicatief sterk ? Heb je zin om deel uit te maken van een fijn team van collega's? Dan ben jij dé kandidaat die we graag ontmoeten! Je staat, samen met je collega's, in voor de opvolging van de klantendossiers. Meer specifiek sta je in voor onderstaand takenpakket : Je fungeert als het aanspreekpunt van klanten ; Je doet de volledige opvolging van de leveringen van a-z; Je onderhoudt contacten met het moederhuis in Nederland; Je

All round administratief medewerker

Start People
Description Ben jij klaar voor een eerste uitdaging en heb je al een administratieve werkervaring? Onze klant in Schoten zoekt een all round medewerker. De functie bestaat uit 25% fysieke werkzaamheden en 75% administratieve taken. Behandelen van prijsaanvragen en inkooporders Inboeken van goederen Opvolging van de orders en offertes Plannen van onderhoud van de machines Ontvangen en nazicht van

Backoffice Medewerker - Keukens - Vast contract

Select Human Resources NV
Wat ga je doen als Backoffice Medewerker? • Je bent het administratieve aanspreekpunt van de showroom; • Je beheert het volledige traject van goedgekeurde offerte tot oplevering; • Je zorgt voor een vlekkeloze afstemming tussen klanten, leveranciers en plaatsers; • Je bewaakt dossiers en zorgt dat alles tijdig en correct geregeld is.

Administratief Medewerker Boekhouding – Tijdelijke versterking Finance-team

selecthr.be
Jouw takenpakket Je komt terecht in een ervaren team waar samenwerking en nauwkeurigheid centraal staan. Jouw focus ligt op het controleren van facturen van geleverde handelsgoederen aan de winkels. Na verwerking in Readsoft en SAP start jouw taak: Controleren of ingeboekte facturen correct zijn. Vergelijken van prijzen en aantallen met leveranciersafspraken. Opvolgen van afwijkingen en zorgen voor correcte crediteringen. Rapporteren aan de Teamleader

Freelancer – Parttime Administratief Medewerker

Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving: In deze freelance opdracht werk je als Administratief Medewerker te Mechelen . Dit zou voor een opdracht zijn van minstens 3 maanden (kan verlengd worden ). Jij versterkt gedurende het team door elke dag een halve dag te werken (deels remote). Dit project zou zo snel mogelijk op te starten zijn. Werken via Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je alle vrijheid als Freelancer behoudt, dat je makkelijk nieuwe opdrachten vindt en dat je

Customer Service medewerker backoffice

Glowi Jobs
Voor een grote logistieke speler, gespecialiseerd in opslag, verpakking en transport van chemische producten, ben ik op zoek naar een Customer service coördinator. Als Customer service verzorg jij alle backoffice administratie. Wat zijn je taken? orderwerking en orderopvolging via platformen van de klant verwerken klantenopdrachten in SAP communicatie met klanten zowel telefonisch als per

Klantendienstmedewerker met administratieve taken rond personenbeheer

Start People
Description Ben je een administratieve duizendpoot ? Spreekt de bancaire sector je aan? Kan je nauwkeurig werken? Dan ben jij misschien de collega die wij zoeken! Voor onze bekende klant 24+ (KBC) zijn we op zoek naar administratief medewerkers op de dienst Personenbeheer. Wat zijn je taken als administratief medewerker Personenbeheer? Het team Personenbeheer (PSN) heeft een brede

Logistiek dossierbeheerder

Start People
Description Kom jij nét van school en ben jij op zoek naar een boeiende job in de haven van Antwerpen? Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder Warehousing . Als maritiem dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor de volgende taken: Volledig afhandelen dossiers A - Z van opdracht tot eindbestemming; Je verwerkt binnenkomende orders in het systeem; Je staat telefonisch klanten te woord

Administratief bediende verzekeringen

Select Human Resources NV
Jouw takenpakket: Je zal polissen beheren en updaten Voorbereiden van documentatie per klantenbezoek voor de account managers Daarnaast maak je polissen op en werk je offertes uit Administratieve opvolging van deze polissen en klantendossiers

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare