Nous avons trouvé pour vous: 6971 jobs dans sint truiden
Medewerker Boekhouding
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je administratief sterk en heb je voldoende drive? Dan is de job als Medewerker Boekhouding in Beernem iets voor jou! Solliciteer nu!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je voert gegevens in en houdt ze up-to-date in het financiële systeem.
Je controleert verkoopfacturen en zorgt voor een correcte codering en toepassing van de juiste condities.
Je beheert artikelinformatie en prijzen in de interne systemen.
Je volgt openstaande
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Haal jij energie uit het ontlasten van anderen en hou je van een gevarieerde job? Als Office Manager in Willebroek kom je terecht in een internationale en dynamische omgeving. Solliciteer meteen!
Als Office Manager bied je ondersteuning aan het Management team en verschillende afdelingen:
Je ondersteunt het management team bij het opmaken van presentaties, contracten, brieven en algemeen documentenbeheer
Ook de agenda van het management
Customer Support Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Heb jij een passie voor taal? Hou je ervan om klanten verder te helpen? Dan is deze job als Customer Support Officer in Zonhoven jouw ding! Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw dag als Customer Support Officer in Zonhoven eruit?
Je bent de contactpersoon van diverse internationale klanten die in functie van specifieke projecten bij jou terecht kunnen;
Bestellingen worden in detail opgenomen, praktische afspraken i.v.m. prijzen en leveringen worden
Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je een administratieve duizendpoot die opzoek is naar een nieuwe afwisselende uitdaging? Dan is deze job in Gent wel iets voor jou. Solliciteer dan nu voor deze rol als Administratief Bediende !
Jouw takenpakket als Administratief Bediende:
Je verzorgt de administratie van het sociaal secretariaat
Je stelt overeenkomsten op via een op maat gemaakte software
Je helpt bij communicatie rond statuten en expense terugbetalingen
Je
Deeltijdse HR Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij zelfstandig en heb je interesse in een job binnen de HR? Als Deeltijdse HR Officer in Puurs sta je in voor een breed takenpakket. Je komt terecht in een dynamische omgeving. Solliciteer nu!
Jouw takenpakket als Deeltijdse HR Officer ziet er als volgt uit :
Verantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de personeelsadministratie
Je staat als contactpersoon in voor het sociaal secretariaat en voor de uitzendkantoren
Je beheert
Employé backoffice
Bright Plus
Description:
Vous êtes à la recherche d'une fonction d'employé backoffice dans la région de Chaudfontaine ? Vous êtes une personne analytique et Excel n'a pas de secret pour vous ? Postulez maintenant !
En qualité d' employé backoffice , vous serez amené à réaliser les tâches suivantes :
Vous accompagnez les clients dans la conception de leur projet ;
Vous négociez, vérifiez et rédigez des offres de prix ;
Vous gérez le suivi de la production de la
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je iemand die graag de touwtjes in handen neemt en proactief aan de slag gaat? Dan is deze job als Office Manager in Berchem helemaal voor jou ! Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Solliciteer snel!
Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel telefonisch als face to face. Je bent als het ware het gezicht én de stem van het bedrijf.
Je staat
After Sales Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Een internationale speler in Wielsbeke zoekt een After Sales Assistant die klanten professioneel verder helpt en problemen vlot oplost. Ben jij servicegericht, communicatief en klaar om het verschil te maken? Solliciteer dan snel!
Jouw takenpakket bestaat uit:
Je beantwoordt commerciële, logistieke en technische vragen van klanten via mail en telefonie, steeds op een vriendelijke en oplossingsgerichte manier.
Je adviseert klanten en
Customer Service Coordinator
Bright Plus
Omschrijving:
Voor een dynamisch team in Bilzen zoeken we naar een gedreven Customer Service Coordinator . Dit bedrijf staat bekend om zijn hoogwaardige producten en toonaangevende klantenservice. Klinkt interessant? Solliciteer dan nu op deze job!
Wat houdt je takenpakket als Customer Service Coordinator allemaal in?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel eindklanten als distributeurs. Je zorgt voor een professionele en efficiënte afhandeling van
Project Consultant - Personal Assistant
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
Als Project Consultant werk je binnen verschillende sectoren op verschillende projecten (3-12 maanden) in regio Vilvoorde. Met jouw vast contract maak je deel uit van het snelstgroeiende detacheringsteam van België. Solliciteer nu voor deze uitdagende job!
In dit eerste project van 3 maanden ga je aan de slag als Personal Assistant bij een retailer. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Agendabeheer
Travelmanagement
HR Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij gepassioneerd door mensen en administratief sterk? Dan is deze job als HR Officer in Gent zeker iets voor jou. Solliciteer snel!
Een greep uit jouw takenpakket als HR Officer:
Je bent het aanspreekpunt voor alle HR-kwesties
Je staat in voor rekrutering en onboarding
Je werkt mee aan de interne trainingsplannen
Je verzorgt de communicatie met het internationale moederbedrijf Profiel
Wie ben jij als HR Officer?
Freelance Organisation & Logistics Assistant - 20u/week
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
Voor een internationale speler zoeken we een Freelance Organisation & Logistics Assistant die zorgt voor een vlekkeloze organisatie, sterke administratie en een warm onthaal tijdens trainingen en events. In deze parttime freelance opdracht (20u/week) krijg je de kans om een zichtbare impact te maken binnen het trainingsteam en nauw samen te werken met de Training Manager.
Wat ga je doen als Freelance Organisation & Logistics Assistant:
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare