Nous avons trouvé pour vous: 1860 jobs dans mechelen

Représentant commercial

Select Human Resources NV
Gérer et fidéliser un portefeuille clients existant (80% farming) Identifier et prospecter de nouveaux clients (20% hunting) Organiser et effectuer des visites commerciales sur le terrain Assurer le suivi des actions commerciales et le reporting auprès de l’équipe Participer activement aux réunions hebdomadaires à Anderlecht

Monteur Hoogspanning

Select Human Resources NV
Fijne en nauwkeurige montage Elektrische schema's leren lezen Bekabelen van kasten Constructiewerkzaamheden Nieuwe hoogspanningsgebouwen volledig uitrusten

Expediteur

Select Human Resources NV
Als deel van het team ben jij het mastermind achter het import- en exportspel. Als Expediteur heb je de volgende taken: Het bijhouden van de import- en exportdocumentatie is jouw tweede natuur, je bent administratief sterk aangelegd en je hebt hier ervaring in. Je staat in nauw contact met de klanten en helpt hen waar nodig. Je duikt graag het magazijn in om de goederen persoonlijk te inspecteren. Je communiceert op regelmatige basis met de arbeiders in het

Ervaren IT support ingenieur

Select Human Resources NV
Als lid van het technische team speel je een sleutelrol in het beheren en oplossen van IT-verzoeken van klanten, evenals in de installatie en uitrol van oplossingen op locatie. Je werkt zowel remote als ter plaatse en volgt daarbij de interne procedures, ITIL-best practices en kwaliteitsstandaarden. Belangrijkste verantwoordelijkheden Eerste aanspreekpunt voor het coördineren van de oplossing van incidenten die door eindgebruikers worden gemeld. Behandelen van

Ingénieur IT Support experimenté (Sud-Ouest Bruxelles)

Select Human Resources NV
Rattaché(e) à l’équipe technique, vous jouerez un rôle clé dans la gestion et la résolution des demandes IT des clients, tout en assurant l’installation et le déploiement des solutions sur site . Vous interviendrez aussi bien à distance que chez le client, en veillant au respect des procédures internes, des bonnes pratiques ITIL et des standards de qualité. Responsabilités principales: • Être le premier point de contact pour coordonner la résolution des incidents

Cyber Security Architect - Brussels (medior/senior)

Select Human Resources NV
You’ll be joining a team of more than 10 Security Architects. Collaboration, knowledge sharing, and precision are at the heart of this role. So if you are not yet an experienced Cyber Security Architect - but on your way to become one - you can definitively apply for this position as you can be mentored by a large pool of experienced professionals. WHAT YOU’LL DO Embedded within the Cyber Security department, you will contribute to the design and governance of

Administratief bediende aankoop | Beveren

selecthr.be
Als administratief bediende aankoop ben je verantwoordelijk voor de uitvoering, bewaking en nazorg van het inkoopproces en het beheren van de inkoopadministratie en het verwerken van aanvragen en inkooporders: Je bent mee verantwoordelijk voor de operationele uitvoering betreffende inkoop in functie van projecten; Je volgt het request-to-pay-proces mee op; Correcte toepassing van leveringsovereenkomsten en optimaal gebruik van raamcontracten; Identificeren en begrijpen

Magazijnier | Lier | Daguren

selecthr.be
Als magazijnier in daguren heb je de volgende taken: Laden en lossen van goederen; Goederen opmeten en op de juiste plaats zetten; Controleren op schade; Goederen labelen en beschrijven; Plaats creëren voor nieuwe goederen; Voorzien van hout voor productie; Afvalbakken legen; Bestellingen klaarzetten.

Dispatcher vroege shift | Bornem

selecthr.be
Een greep uit jouw takenpakket als Dispatcher: Plannen en opvolgen van dagelijkse transporten ; Communiceren met chauffeurs en klanten om leveringen en pick-ups te organiseren; Oplossen van operationele problemen onderweg en bijsturen waar nodig; Verwerken van transport- en leveringsdocumenten en zorgen voor een nauwkeurige administratie; Bewaken van tijdschema’s en deadlines om een vlotte dienstverlening te garanderen.

Dispatcher late shift | Bornem

selecthr.be
Een greep uit jouw takenpakket als Dispatcher: Plannen en opvolgen van dagelijkse transporten ; Communiceren met chauffeurs en klanten om leveringen en pick-ups te organiseren; Oplossen van operationele problemen onderweg en bijsturen waar nodig; Verwerken van transport- en leveringsdocumenten en zorgen voor een nauwkeurige administratie; Bewaken van tijdschema’s en deadlines om een vlotte dienstverlening te garanderen.

Administratief bediende met kennis Frans | Temse | Loon 2500-3100 bruto

selecthr.be
Als Administratief Bediende Klantendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorg je ervoor dat hun bestellingen vlot en correct verwerkt worden. Je combineert administratief werk met klantcontact en bent een belangrijke schakel tussen de klant, logistiek en aankoop. Wat ga je doen? Invoeren van bestellingen via verschillende systemen (manueel en online) Beantwoorden van klantenvragen over stock, leveringen en klachten Opvolgen en

Internal sales

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij commercieel ingesteld en hou je van klantencontact? Wil je meebouwen aan een groeiend IT-verhaal en jezelf verder ontwikkelen? Dan is deze job als Internal Sales in Antwerpen-Centrum iets voor jou! Wat ga je doen? Je onderhoudt en bouwt klantenrelaties op, voornamelijk telefonisch en via mail. Je adviseert klanten en zorgt voor een hoge klantentevredenheid. Je werkt nauw samen met Account Managers, Product Managers en
Emplois dans votre domaine dans la région Mechelen

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare