Nous avons trouvé pour vous: 1837 jobs dans mechelen
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Haal jij energie uit het ontlasten van anderen en hou je van een gevarieerde job? Als Office Manager in Willebroek kom je terecht in een internationale en dynamische omgeving. Solliciteer meteen!
Als Office Manager bied je ondersteuning aan het Management team en verschillende afdelingen:
Je ondersteunt het management team bij het opmaken van presentaties, contracten, brieven en algemeen documentenbeheer
Ook de agenda van het management
Deeltijdse HR Officer
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij zelfstandig en heb je interesse in een job binnen de HR? Als Deeltijdse HR Officer in Puurs sta je in voor een breed takenpakket. Je komt terecht in een dynamische omgeving. Solliciteer nu!
Jouw takenpakket als Deeltijdse HR Officer ziet er als volgt uit :
Verantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de personeelsadministratie
Je staat als contactpersoon in voor het sociaal secretariaat en voor de uitzendkantoren
Je beheert
Office Manager
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je iemand die graag de touwtjes in handen neemt en proactief aan de slag gaat? Dan is deze job als Office Manager in Berchem helemaal voor jou ! Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Solliciteer snel!
Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel telefonisch als face to face. Je bent als het ware het gezicht én de stem van het bedrijf.
Je staat
Project Consultant - Personal Assistant
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
Als Project Consultant werk je binnen verschillende sectoren op verschillende projecten (3-12 maanden) in regio Vilvoorde. Met jouw vast contract maak je deel uit van het snelstgroeiende detacheringsteam van België. Solliciteer nu voor deze uitdagende job!
In dit eerste project van 3 maanden ga je aan de slag als Personal Assistant bij een retailer. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Agendabeheer
Travelmanagement
Freelance Organisation & Logistics Assistant - 20u/week
Bright Plus Outsourcing Solutions NV
Omschrijving:
Voor een internationale speler zoeken we een Freelance Organisation & Logistics Assistant die zorgt voor een vlekkeloze organisatie, sterke administratie en een warm onthaal tijdens trainingen en events. In deze parttime freelance opdracht (20u/week) krijg je de kans om een zichtbare impact te maken binnen het trainingsteam en nauw samen te werken met de Training Manager.
Wat ga je doen als Freelance Organisation & Logistics Assistant:
Commercieel Administratief Medewerker
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratieve duizendpoot met commerciële feeling? Voor een bedrijf in Hulshout zoeken we een Commercieel Administratief Medewerker die houdt van afwisseling en verantwoordelijkheid. Solliciteer nu!
Een greep uit je takenpakket:
Orderbeheer : ingeven en opvolgen van orders, inclusief communicatie naar klanten.
Transportadministratie : zowel voor eigen transport als externe partners.
Facturatie : wekelijkse facturatie
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Als Office Assistant ben je de spilfiguur van het kantoor en zorg je ervoor dat alles naar wens verloopt. Dankzij jouw organisatorisch talent ben je uitmuntend in structuur en precisie. Interesse? Solliciteer snel voor deze job in Kontich !
Jouw takenpakket als Office Assistant bestaat uit:
Je beheert agenda's, plant vergaderingen en coördineert afspraken.
Je beantwoordt telefoons/e-mails en handelt ze professioneel/vriendelijk af.
Je
Randstad Digital - IAM Developer
Randstad Digital
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een ervaren Senior IAM Developer. Je zult een sleutelrol spelen in het beheer en de evolutie van hun Identity Management infrastructuur, inclusief de voorbereiding op een migratie naar Microsoft Entra ID Governance. Gezien de complexiteit van het platform, zoeken we een professional met diepgaande expertise in Identity Management en Governance. Jouw rol: Microsoft identity management developer Je bent verantwoordelijk voor het beheer, de
Econocom - Support Engineer
Econocom
Econocom - in brief: Econocom Benelux is part of a French listed group, active in the market for over 45 years, with entrepreneurship being an important pillar of the company. Econocom has a unique position in the Belgian market. Thanks to the complementarity of ICT equipment, services, and financing, Econocom can provide modular End to End solutions Econocom places a strong emphasis on corporate social responsibility (Csr) and makes a significant contribution to the circular economy. As a
Cream Consulting - End to End Project Manager
Cream Consulting
You will be responsible for the smooth running of the project, from the initial client's request to the final delivery of the solution. Your tasks Validate the project's scope Define project planning and validate it in steering committee Budget tracking and monitoring, challenging all contributors on estimates and actuals Continuous follow-up of risks and issues Ensure quality in project deliverables and governance Prepare the steering: reporting on project's progress, propose solutions to
Cream Consulting - Functional Analyst in Energy Domain
Cream Consulting
What is the job all about Our clients of the energy sector produce and transport electricity and gas for the Belgian market. To support their specific business issues, they develop in-house IT products. In order to run Energy projects related to smart metering, electrical network stability, customers and contracts management, gas flow management, legal regulations, real time data management, energy management trading, Grid maintenance and development, etc. the Functional Analyst captures,
Cream Consulting - Business Analist
Cream Consulting
Wat is een business analist bij cream? Als Rusty, Business Analyst, omarm u uw rol en werk u aan verschillende projecten Internet en mobiele applicaties Digitaal/e-handel Kunstmatige Intelligentie Real-time toepassingen, ...etc. Jouw taken Communiceer met de verschillende belanghebbenden om hun vereisten te begrijpen Vertaal business requirements in gedetailleerde business specificaties voor IT Analyseer de impact van de vereiste evoluties Voer een impactanalyse uit van nieuwe processen en
Emplois dans votre domaine dans la région Mechelen
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare