Nous avons trouvé pour vous: 1239 jobs dans bruxelles
Logistiek bediende | € 2.600 - € 3.000 | Regio Wemmel
Select Human Resources NV
Jouw missie
Ben jij een organisatorisch talent dat houdt van orde in de chaos? Dan ben jij onze held in de logistieke wereld!
Je maakt deel uit van ons aankoopteam (ja, jij wordt de Sherlock Holmes van prijsaanvragen en vergelijkingen).
Je maakt inkooporders aan, controleert orderbevestigingen en zorgt dat leveringen niet verdwalen in een parallel universum.
Je houdt ons artikelenbestand up-to-date (want wie houdt er niet van een nette database?).
Je checkt
Verzekeringsadviseur REGIO GRIMBERGEN | met flexibiliteit
Select Human Resources NV
Select HR werkt als exclusieve selectiepartner samen met KBC Verzekeringen voor de rekrutering van nieuwe medewerkers binnen hun lokale agentschappen. In het kader van dit partnership voeren wij de volledige zoektocht naar geschikte kandidaten en publiceren wij deze vacatures in naam van KBC Verzekeringen.
Als relatiebeheerder verzekeringen krijg je een veelzijdige functie waarin je jouw commerciële talent ten volle benut. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande
Apotheker REGIO BRUSSEL
Select Human Resources NV
Werk je graag op verschillende locaties en ben je flexibel ?
Als vervangend apotheker maak je deel uit van een enthousiast team van consultants die apothekers ondersteunen in het dagelijkse beheer van hun apotheek.
Je wordt ingezet als vervangend apotheker in apotheken in de buurt van je woonplaats, die extra hulp nodig hebben en rekenen op jouw inzet en expertise.
Je rol is zeer gevarieerd en elke dag is anders.
Je geniet van veel autonomie bij het organiseren van
Commercial assistant | Kraainem | Banksector
Select Human Resources NV
Jouw rol in het kort:
Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor een vriendelijke, professionele ontvangst van klanten.
Je beheert inkomende telefoons en e-mails en zorgt voor een snelle en correcte opvolging.
Je plant afspraken in en stelt klantendossiers nauwkeurig samen.
Je ondersteunt Private Bankers door relaties actief te onderhouden en verder uit te bouwen.
Je voert KYC-controles uit en ziet erop toe dat alle administratieve processen tijdig en correct
Kantoorverantwoordelijke REGIO DILBEEK
Select Human Resources NV
Als kantoorhouder ben jij het gezicht van jouw filiaal. Je runt jouw kantoor zelfstandig, ontvangt klanten in een warme en professionele sfeer en zorgt voor een correcte afhandeling van hun vragen en transacties.
Wat doe je zoal op een dag?
Je ontvangt klanten die edelmetalen, juwelen of munten willen verkopen. Je bekijkt samen de stukken, maakt een bod op en onderhandelt met de klant.
Je verkoopt ook producten zoals munten of goudstaven, zowel aan verzamelaars als aan
Magazijnverantwoordelijke dagdienst
Select Human Resources NV
Als Magazijnverantwoordelijke ben jij de spilfiguur van het magazijn. Je neemt de leiding over een team van 8 collega’s (waaronder magazijniers en een warehouse officer) en zorgt voor structuur, efficiëntie en een vlotte samenwerking. Dankzij jouw people skills, analytisch inzicht en logistieke kennis til je de werking van het magazijn naar een hoger niveau.
Taken & verantwoordelijkheden:
Leidinggeven, coachen en motiveren van jouw team (8 medewerkers)
Organiseren van
Medewerker verzekeringen - bank - regio Leuven
Select Human Resources NV
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van advies aan klanten met betrekking tot verzekeringen.
Je taken als v erzekeringsadviseur (na opleiding) zijn:
Voeren van gesprekken met je klanten om te weten te komen welke noden ze vandaag de dag hebben;
Verlenen van advies met betrekking tot verzekeringen en het opstellen van op maat gemaakte polissen;
Door je warme en vriendelijke aanpak weet je je klantenbestand te behouden en uit te breiden;
Dispatch – Road Freight Planner
Select Human Resources NV
Als Road Freight Planner neem je de verantwoordelijkheid op voor een vlotte organisatie van het wegtransport . Jouw takenpakket omvat:
Transportcoördinatie : plannen en organiseren van vrachtwagens voor goederenvervoer, van A tot Z.
Documentatie : opmaken en controleren van transportdocumenten (CMR’s, truck manifests, douanedocumentatie, …).
Communicatie : eerste aanspreekpunt voor chauffeurs, vervoerders en klanten; onderhouden van sterke relaties met alle betrokken
Studentenjob Administratief Bediende
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je student en wil je graag een mooi centje bijverdienen deze zomer? Ben je vanaf januari 2026 beschikbaar om te werken? Dan is deze administratieve studentenjob bij een internationale NGO iets voor jou! Solliciteer nu!
Je krijgt de kans om aan de slag te gaan in een leuke en gevarieerde vakantiejob als Administratief Bediende. Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:
Het ingeven van certificaten en licentiecontracten in onze tools (Excel, Odoo en een
Assistant(e) administratif(ve)
Bright Plus
Description:
Vous êtes étudiant(e) et vous souhaitez gagner un peu d'argent cet été ? Vous êtes disponible pour travailler à partir de janvier 2026 ? Ce poste d'étudiant en administration au sein d'une ONG internationale est fait pour vous ! Postulez dès maintenant !
Vous aurez la chance de commencer un job étudiant amusant et varié en tant qu'assistant(e) administratif(ve). Voici vos responsabilités :
Saisir les certificats et les contrats de licence dans nos
Personal Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je leergierig en proactief? Wil je graag in een modern en internationaal bedrijf terecht? Dan is deze job als Personal Assistant in Brussel voor jou? Solliciteer nu!
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Personal Assistant?
Je voert algemene administratieve taken uit, beheert internationale contacten en verzorgt documenten en correspondentie.
Je plant en coördineert reizen volgens de agenda van de Partner.
Je beheert Outlook:
Personal Assistant
Bright Plus
Description:
What are your responsibilities as a Personal Assistant?
You handle general administrative tasks, maintain international contacts, and prepare documents and correspondence.
You plan and coordinate travel according to the Partner’s schedule.
You manage Outlook: calendars, emails, and tasks.
You support the billing process using a specific system, with peak periods at the end of the month.
You ensure smooth communication and follow-up
Emplois dans votre domaine dans la région Brussel
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare