Winkelmedewerker Kassa | Voltijds | Regio Izegem

1 il y a
selecthr.be

Tâches et responsabilités


Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Klanten vriendelijk en professioneel helpen en van advies voorzien.
Aankopen en betalingen verwerken aan de kassa.
De kassa netjes en overzichtelijk houden .
Afwijkingen of problemen signaleren en doorgeven aan de leidinggevende.
Ondersteunen bij andere taken in de winkel wanneer nodig.

Profil du candidat


Jij bent/hebt:
Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding .
Betrouwbaar, nauwkeurig en stressbestendig.
Flexibel inzetbaar , bereid om 3 van de 4 weekends te werken .
Ervaring aan de kassa is een plus , maar niet verplicht – motivatie telt!

Profil de l’Organisation

Hou jij van klantencontact, werk je nauwkeurig en blijf je vriendelijk onder druk? Dan ben jij misschien hun nieuwe kassamedewerker!

Fourni

Wat jij terugkrijgt:
Een voltijds contract van 38 uur per week.
Marktconform loon , aangevuld met goede arbeidsvoorwaarden .
Prettige werksfeer in een hecht en gezellig team .
Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling binnen het bedrijf
Vast contract na inwerkperiode
Interesse?
Solliciteer vandaag nog via c.debakkere@pepsinterim.be of neem contact op via 056 74 50 33 .
Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!


Voir la vacance complète