Tijdelijk Administratief Medewerker Luchtvracht

1 il y a
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Wat ga je doen?
Je controleert of volumes en bedragen correct zijn toegepast in de dossiers.
Bij afwijkingen ga je op onderzoek uit en werk je samen met customer service om alles recht te zetten.
Je bereidt facturen voor en zorgt dat de boekhouding foutloos kan verwerken.
Je bewaakt de administratieve nauwkeurigheid en zorgt voor een waterdichte afhandeling.

Profil du candidat

Wie zoeken we?
Je hebt ervaring in administratie, bij voorkeur in facturatie of boekhouding.
Kennis van luchtvracht of logistiek is en plus, maar zeker geen vereiste.
Je spreekt vlot Nederlands en Engels.
Excel kent voor jou weinig geheimen!
Je werkt nauwkeurig, bent proactief en kan goed omgaan met deadline.
Je bent beschikbaar voor een tijdelijk contract tot eind 2025 en misschien nog langer. Wat

Profil de l’Organisation


Zorg jij ervoor dat onze cijfers net zo nauwkeurig landen als onze vliegtuigen?

Voor onze klant in Brucargo zijn we op zoek naar een tijdelijke administratieve medewerker luchtvracht die energie haalt uit het controleren, corrigeren en perfectioneren van cijfers. In deze rol ben jij de laatste schakel in het facturatieproces en speel je een cruciale rol in het vlot laten draaien van de logistieke ketting.at

Fourni

Wat bieden we jou?
Een boeiende job in een internationale sector die voortdurend in beweging is.
Een dynamische werkplek in het hart van Brucargo.
Een collegiaal team waar samenwerking centraal staat.
Ruimte om je administratieve en Excel-skills verder te ontwikkelen.
Een functie waarin jouw werk echt telt: correcte facturatie is essentieel voor het hele logistieke proces. Stuur vandaag nog je CV naar virginie.vanschoor@selecthr.be en wie weet maak jij binnenkort deel uit van dit dynamisch team!


Voir la vacance complète