Tâches et responsabilités
Je volgt dagelijks klantenorders op en bewaakt deadlines
Je bent aanspreekpunt voor klanten én collega’s
Je ondersteunt je collega’s binnen het customer service team en zorgt voor overleg, afstemming en kennisdeling
Je communiceert vlot met interne afdelingen zoals magazijn, transport en planning
Je werkt actief mee op de vloer en springt bij waar nodig
Je detecteert verbeterkansen en helpt mee processen optimaliseren
Profil du candidat
Je hebt ervaring in een customer service of logistieke context
Je spreekt zeer goed Nederlands en Engels, kennis Frans is een pluspunt
Je neemt verantwoordelijkheid, bent oplossingsgericht en blijft kalm onder druk
Je schakelt snel tussen taken en behoudt overzicht
Je bent een teamspeler die ook anderen mee vooruit helpt
Ervaring met transport-/ERP-systemen is een plus
Profil de l’Organisation
Je werkt in een stabiele en toekomstgerichte organisatie die inzet op mensen, samenwerking en duurzaamheid. Hier krijg je de ruimte om verantwoordelijkheid op te nemen, je ideeën te delen en je stempel te drukken. Geen logge structuur, wél een team dat vooruit wil — samen. Het bedrijf is actief in de logistiek.
Fourni
Voltijds bediendecontract (daguren tussen 8u30 en 17u00 , met enige flexibiliteit)
Maaltijdcheques per gewerkte dag
Loon bespreekbaar!
Extralegale voordelen en een competitief loon volgens ervaring
Jaarlijks 4 à 5 opleidingen om je skills verder te versterken
Een warme onboarding en begeleiding door collega’s
Een open, directe en collegiale werksfeer
Je geniet van 24 dagen verlof. Solliciteren kan makkelijk via de 'solliciteer nu' knop, bij vragen kan je terecht op gent@pepsinterim.be
Voir la vacance complète