Tâches et responsabilités
Je volgt het volledige aankoop proces administratief op binnen een toegewezen portfolio. Je zorgt voor de administratieve verwerking van bestellingen en onderhoudt contacten met leveranciers en interne klanten.
Jouw taken:
Aankoop aanvragen controleren, bestelbonnen aanmaken, opvolgen en factuurproblemen oplossen
Leveranciersafspraken correct toepassen (levertermijnen, voorwaarden...)
Noden van de interne klant begrijpen (hoeveelheid, specificaties, service
Profil du candidat
Vlotte kennis Engels en Nederlands
Ervaring met MS Excel en PowerPoint; kennis van ERP of rapporteringstools is een troef
Teamplayer met een proactieve, nauwkeurige en klantgerichte houding
Zin voor initiatief en resultaatgericht
Je werkt graag in een dynamische, internationale omgeving
Profil de l’Organisation
Voor een internationaal bedrijf in Zwijndrecht zoeken wij een purchase assistent ter ondersteuning van 2 hoofdaankopers.
Fourni
Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen
De kans om te leren in een internationale omgeving
Een fijne werksfeer met toffe collega’s
Je werkplek bevindt zich in Zwijndrecht
Flexibele werkuren en mogelijkheid tot telewerk
Een tijdelijke functie van 6 maanden met kans op verlenging
Voir la vacance complète