Payroll officer

13 il y a jours
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Als Payroll Officer speel je een sleutelrol binnen de loonadministratie van een stabiele, groeiende organisatie actief in de bouw- en infrastructuursector. Je bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van de lonen van arbeiders binnen de toegewezen paritaire comités.

Als Payroll Officer omvat je job volgende taken:
Volledige loonverwerking , van voorbereiding tot controle van alle loon- en salarisgegevens.
Opmaak en opvolging van sociale documenten .

Profil du candidat


Bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring binnen payroll of personeelsadministratie.
Grondige kennis van sociale wetgeving.
Nauwkeurig, cijfermatig sterk en goed georganiseerd.
Communicatief vlot in het Nederlands, Frans en Engels .
Ervaring met EasyPay is een troef.
Je bent proactief, discreet en werkt graag in team.

Profil de l’Organisation

Onze klant is een toonaangevende bouwgroep met vestigingen verspreid over België. Binnen een familiale en mensgerichte werkomgeving wordt teamwork, initiatief en persoonlijke groei sterk gestimuleerd. Opleidingen, begeleiding en open communicatie staan centraal in hun cultuur.

Fourni


Een familiale en collegiale werksfeer met ruimte voor initiatief.
Interne en externe opleidingskansen via een eigen academy.
Competitieve verloning met maaltijdcheques, ecocheques en groepsverzekering.
32 verlofdagen (incl. 12 ADV-dagen) met verlof gelijklopend aan de schoolvakanties.
Een mentor die je begeleidt bij je opstart en integratie.
Deelname aan teambuildings, sportevenementen en gezellige teamactiviteiten.


Voir la vacance complète