Office Manager

4 il y a jours
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités


Als Office Assistant ben jij het eerste aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt, zowel voor bezoekers als voor collega’s. Jouw takenpakket is gevarieerd en uitdagend:
Je ontvangt bezoekers met een glimlach en zorgt voor een warm onthaal
Je organiseert interne events zoals het nieuwjaarsfeest, dealer event en summer party
Je regelt hotel- en taxireserveringen voor internationale gasten en expats
Je beheert de aankoop van

Profil du candidat


Je bent een echte administratieve duizendpoot die energie haalt uit organiseren, regelen en ondersteunen. Je denkt mee, neemt initiatief en ziet waar je nodig bent – nog vóór iemand het vraagt.
Je hebt een bachelor diploma en minstens 5 jaar ervaring
Je neemt ownership en werkt proactief
Je bent positief, enthousiast en discreet
Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels

Profil de l’Organisation


Voor een internationale onderneming zijn wij op zoek naar een Office Assistant.

Fourni


Naast een boeiende job, krijg je ook een aantrekkelijk pakket:
Competitief salaris, afhankelijk van jouw ervaring
Maaltijdcheques
Ecocheques voor duurzame aankopen
Bonusregeling als waardering voor jouw inzet
Flexibele werktijden
Mogelijkheid tot thuiswerk enkele dagen per maand
12 ADV-dagen bovenop je wettelijke verlof
Internationale werkomgeving met ruimte voor initiatief
Opleiding on-the-job en doorgroeimogelijkheden
Leuke teamactiviteiten en een collegiale sfeer


Voir la vacance complète