Nous avons trouvé pour vous: 64 jobs dans mechelenpour 'office manager'

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een rasechte organisatorische duizendpoot? Als Office Manager in Noord-Antwerpen sta je in voor de coördinatie van de dagelijkse activiteiten. In combinatie met andere taken, zoals fleet. Solliciteer nu voor deze job! Je bent hét aanspreekpunt in het kantoor en coördineert de dagelijkse activiteiten. Je zorgt dat alles op rolletjes loopt: van stockbeheer tot catering, van poetsplanning tot kleine aankopen. Je organiseert

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een organisatietalent dat energie haalt uit een afwisselend takenpakket? In deze job als Office Manager in Antwerpen-Centrum zorg jij voor een warm onthaal, een vlot draaiend kantoor en ondersteuning van het team. Solliciteer snel voor deze job! Je bent het warme welkomstsignaal voor interne én externe bezoekers, begeleidt hen door onze levendige office-hub en behandelt inkomende telefoons met flair. Je beheerst

Office Manager

Start People
Description Als Office Manager horen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden: Je bent hét eerste aanspreekpunt voor klanten en handelt vragen en bestellingen efficiënt af; Je verwerkt orders nauwkeurig en stelt correcte offertes en prijsafspraken op; Je ondersteunt zowel customer service als backoffice en werkt vlot samen met het salesteam; Je draagt actief bij aan projecten en initiatieven die de groei van het bedrijf

Office Manager

Bright Plus
Omschrijving: Ben je iemand die graag de touwtjes in handen neemt en proactief aan de slag gaat? Dan is deze job als Office Manager in Berchem helemaal voor jou ! Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Solliciteer snel! Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, zowel telefonisch als face to face. Je bent als het ware het gezicht én de stem van het bedrijf. Je staat

Office Manager met bedrijfswagen

selecthr.be
• Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het kantoor en bewaakt de orde en efficiëntie; • Je coördineert orderverwerking en stuurt het backoffice-team aan; • Je stemt af met logistiek en supply chain voor tijdige leveringen; • Je bent het aanspreekpunt voor collega’s en klanten en behandelt vragen en bestellingen; • Je ondersteunt het sales support team en beheert zelf dossiers en accounts; • Je denkt mee

Kantoorverantwoordelijke

Bright Plus
Omschrijving: Sterk in HR, sales & people? Als Kantoorverantwoordelijke (interne benaming 'Business Manager') bij Bright Plus in Leuven leid jij je team naar een hoger niveau en creëer je een motiverende werkomgeving. Bright Plus is al 15 jaar een Great Place to Work. Solliciteer nu voor deze job en maak het verschil. Jouw rol als Business Manager Bij Bright Plus krijg je een gevarieerde job waarin je impact maakt op je team, klanten en

Office Manager | part-time

Arcadius bv
You will join a fast-growing, international HR group with offices in Zaventem.Office Manager (part-time, 3–4 days/week) in Zaventem for a fast-growing international HR group, responsible for office & facilities management, administration, events, travel and onboarding. We seek a mature, proactive professional fluent in Dutch, French and English. We are looking for a mature and autonomous Office

Assistent-manager parapharmacie

Start People
Description We zijn op zoek naar een assistent - store manager voor Medi-Market Wapper Je staat garant voor een goede service d ie verleend wordt aan het cliënteel. Samen met uw team geef je raad aan de klant over het product dat het best bij hem/haar past en begrijpt de behoeften van de klant. Je stelt alles in het werk om de klant tevreden te stellen en te behouden. Je verzekert de bevoorrading van de winkel.

Assistent-manager parapharmacie

Start People
Description We zijn op zoek naar een assistent shopmanager Je staat garant voor een goede service die verleend wordt aan het cliënteel. Samen met uw team geef je raad aan de klant over het product dat het best bij hem/haar past en begrijpt de behoeften van de klant. Je stelt alles in het werk om de klant tevreden te stellen en te behouden. Je vergroot uw kennis door U te verdiepen in het

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques - Leuven

Start People
Description Voor één van onze klanten zoeken wij een kantoorverantwoordelijke Dienstencheques, met ondernemerszin! Ben jij een geboren leider die graag mensen motiveert, resultaten boekt en het verschil maakt in een dynamische omgeving? Dan is dit jouw kans! Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor de groei en werking van je kantoor. Je stuurt je team aan, bouwt sterke relaties op met klanten en huishoudhulpen, en zorgt dat

Kantoorverantwoordelijke REGIO DILBEEK

selecthr.be
Als kantoorhouder ben jij het gezicht van jouw filiaal. Je runt jouw kantoor zelfstandig, ontvangt klanten in een warme en professionele sfeer en zorgt voor een correcte afhandeling van hun vragen en transacties. Wat doe je zoal op een dag? Je ontvangt klanten die edelmetalen, juwelen of munten willen verkopen. Je bekijkt samen de stukken, maakt een bod op en onderhandelt met de klant. Je verkoopt ook producten zoals munten of goudstaven, zowel aan verzamelaars als aan

Office Manager - Junior/Medior (FR-ENG-NDL)

Arcadius bv
Our client is a well-established Belgian family office with a strong focus on long-term value creation. Active across listed equities, private equity, venture capital and selective real-estate opportunities, they operate with a clear commitment to trust, transparency and high-quality relationships. As a small and dynamic team, they offer a human-centered environment where professionalism, discretion and collaboration are key.We are looking for a dynamic Office

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare