Nous avons trouvé pour vous: 24 jobs dans sint jans molenbeekpour 'office assistant'
Office Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij hands-on ingesteld en op zoek naar een organisatorische job? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een internationale en zéér dynamische omgeving. Solliciteer meteen!
Jouw takenpakket als Office Assistant onder de loep:
Je beheert de telefonie, mails en verzorgt ook het onthaal
Je organiseert sales congressen en andere meetings
Ook het travel management neem je
Office Assistant
Start People
Description
Als Management/Office Assistant ben je een cruciale schakel in ons team. Je ondersteunt de werking van onze organisatie en draagt bij aan een optimale ledenervaring. Je zorgt voor een correcte en efficiënte administratie, beheert data, en bent een aanspreekpunt voor onze leden.
Een greep uit je takenpakket:
Je ondersteunt de directie bij de dagelijkse werking: agendabeheer, vergaderingen organiseren, zalen en tolken
Office Assistant
Select Human Resources NV
In deze rol ondersteun je de huidige Office Manager, met de ambitie om op termijn zelf de eindverantwoordelijkheid op te nemen voor de administratieve werking van de afdeling . Je krijgt een brede inkijk in sales, service en logistieke processen , en werkt actief mee aan de optimalisatie ervan.
Concreet betekent dat:
Administratieve ondersteuning bieden rond sales, service en logistiek , met het oog op zelfstandige opvolging in de toekomst.
Office Assistant
Arcadius bv
You’ll be part of a respected and forward-thinking international mid-sized law firm based in Brussels ( Etterbeek ). Easily accessible by public transport, our office is both prestigious and peaceful—with its own garden oasis. They work in an open, down-to-earth culture that values initiative, ownership, and sustainability. There, you’re not just part of the team—you help shape it.Are you an organized multitasker with a service mindset and love for variety? Then read on—this
Office Assistant – Private Banking (Mechelen Centrum)
selecthr.be
Als rechterhand van het kantoor zorg jij voor een vlot onthaal van cliënten, administratieve ondersteuning van het team en het correct verwerken van klantgegevens:
Je ontvangt klanten en staat hen vriendelijk te woord
Je beheert de algemene mailbox en beantwoordt of filtert klantenvragen via telefoon en e-mail
Je ondersteunt de Private Bankers in hun dagelijkse werking
Je staat in voor KYC-taken (Know Your Customer) en het vervolledigen van klantendossiers
Office Assistant Health Care - Mobiele equipe
UZ Brussel
Office Assistant Health Care - Mobiele equipe UZ Brussel
Een goede patiëntenzorg is het rechtstreekse gevolg van betrokken en tevreden zorgverstrekkers.
Dat is het uitgangspunt van het Universitair Ziekenhuis Brussel.
Elke dag gaan er meer dan 4200 medewerkers geïnspireerd aan de slag, en dit over alle niveaus van onderhoud, administratie, verpleging, ICT, ... tot topchirurgie.
Functieomschrijving:
Word onze nieuwe Office
Administrative Assistant Customer Service
Bright Plus
Omschrijving:
Op zoek naar een administratieve klantgerichte job? Als Administrative Assistant Customer Service in Mechelen kom je terecht in een zeer gevarieerd takenpakket. Je werkt in een hecht subteam, waarin elke schakel belangrijk is. Solliciteer nu!
Jouw takenpakket als Administrative Assistant Customer Service:
Je staat in voor het telefonisch onthaal, b eheer van de post en verdeling van
Assistant administratif
Bright Plus
Description:
Vous êtes fort en soutien administratif et souhaitez rejoindre une équipe jeune et dynamique ? Ce poste d'Assistant Administratif à Bruxelles est fait pour vous ! Postulez dès maintenant !
Voici vos responsabilités en tant qu'Assistant(e) Administratif(ve) service avant et après l'acte :
Vous apportez votre soutien aux avocats (notaires) auxquels vous êtes affecté(e)
Vous
Freelance Management Assistants / Office Managers
Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region.
Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period.
You will work on site at
Freelance Management Assistant (2 à 4 d/w)
Arcadius bv
Onze opdrachtgever is een sterk groeiend gespecialiseerd rekruteringskantoor in het hartje van Brussel.Freelance Management Assistant gezocht in Brussel voor 2 dagen per week. Ervaring als personal assistant, executive assistant of office manager is een plus.
Ben jij een ervaren freelance assistent(e) met een hart voor structuur, discretie en dynamiek? Heb je zin om een managementteam te ondersteunen in hun dagelijkse werking,
Executive Assistant / Project Coordinator
Arcadius bv
Our client is a leading international consultancy specialized in executive search and leadership advisory. For over 50 years, they have helped organizations grow by identifying and assessing top executive talent. Their success is built on a strong service culture, deep expertise, and a collaborative team spirit that values long-term relationships with both clients and candidates.
Office location: Brussels center - Quartier Léopold Executive Assistant / Project
HR Management Assistant (Hybride)
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een organisatorisch talent met ervaring in HR-ondersteuning en een passie voor structuur, communicatie en administratieve nauwkeurigheid? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Voor een van onze toonaangevende klanten zijn wij op zoek naar een Management Assistant met een duidelijke HR-focus. Je wordt de rechterhand van de Head of Social Relations en speelt een cruciale rol in de voorbereiding en opvolging van vakbondsvergaderingen en
Nous sommes prêts pour vous!
-
Sonner
Appel JoBBsquare -
Envoyer à
info@jobbsquare.com -
Facebook
JoBBsquare