Nous avons trouvé pour vous: 22 jobs dans sint jans molenbeekpour 'office assistant'

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij op zoek naar een gevarieerde job waar je jouw communicatieve skills kan inzetten? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een familiale organisatie. Interessant? Solliciteer vandaag! Jouw takenpakket onder loep: Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van klanten; Je beheert de agenda van de manager en verzorgt de reizen; Je organiseert mee aan events, teambuildings, ...; Je bent verantwoordelijk

Office assistant

selecthr.be
Je krijgt een brede inkijk in sales, service en logistieke processen , en werkt actief mee aan de optimalisatie ervan. Concreet betekent dat: Administratieve ondersteuning bieden rond sales, service en logistiek , met het oog op zelfstandige opvolging in de toekomst; Bedrijfsprocessen mee uitwerken en efficiënter maken, inclusief automatisatie van taken; Inzicht opbouwen in de procedures rond inkoop, verkoop en dienstverlening; Offertes, bestellingen en

Temporary Administrative Assistant

Start People
Description DHL Worldwide Network is looking for a temporary Administrative Assistant for our building in Diegem. If you have a talent for administration, be sure to apply! Your tasks include: You help with the administration. You will support the Security Filing team You will use MS Office for different tasks. Working hours as below: 1st 4 weeks : shift 9 - 17 from Mondag till Friday As of week 5 : 2 shifts on

Administrative & Logistics Assistant

Bright Plus
Description: Are you a detail-oriented planner with a passion for structure and strong administrative skills? Looking for a logistics jo b in Zaventem where you coordinate between transport companies, clients, and international colleagues? Then this position as Administrative & Logistics Assistant is exactly what you're looking for! You’ll take charge of the entire goods flow – from incoming shipments to outgoing deliveries. You’ll c

Kantoorverantwoordelijke bpost regio Aalst

Start People
Description Heb jij ervaring in people management en sales ? Ben je resultaatgericht en hou je van afwisseling? Dan is deze uitdaging bij bpost iets voor jou! Wij zijn op zoek naar gemotiveerde kandidaten die op korte termijn willen doorgroeien tot kantoorverantwoordelijke voor de mobiele ploeg. Je start als commercieel medewerker (loketbediende) en volgt een intensief opleidingstraject van 3 maanden, waarin je je vaardigheden als

Kantoorverantwoordelijke vliegende ploeg bpost regio Herentals

Start People
Description Heb jij ervaring in people management en sales ? Ben je resultaatgericht en hou je van afwisseling? Dan is deze uitdaging bij bpost iets voor jou! Wij zijn op zoek naar gemotiveerde kandidaten die op korte termijn willen doorgroeien tot kantoorverantwoordelijke voor de mobiele ploeg. Je start als commercieel medewerker (loketbediende) en volgt een intensief opleidingstraject van 3 maanden, waarin je je vaardigheden als

Assistant administratif

Bright Plus
Description: Vous êtes fort en soutien administratif et souhaitez rejoindre une équipe jeune et dynamique ? Ce poste d'Assistant Administratif à Bruxelles est fait pour vous ! Postulez dès maintenant ! Voici vos responsabilités en tant qu'Assistant(e) Administratif(ve) service avant et après l'acte : Vous apportez votre soutien aux avocats (notaires) auxquels vous êtes affecté(e) Vous

HR Administrative Assistant

Start People
Description Je functie: Je voert administratieve taken uit binnen de afdeling Human Resources, in eerste instantie als onderdeel van het wervings- en onboardingproces. Je bent de schakel tussen werving en salarisadministratie. Je onderhoudt contact met medewerkers en zorgt ervoor dat zij een soepele overgang maken van kandidaat naar volledig geïntegreerde medewerker. Je krijgt de kans om met onze HR-tools te werken en het bedrijf

Assistant Administratif

Bright Plus
Description: Es-tu sociable et doté(e) d’un bon sens de la communication ? Souhaites-tu rejoindre une entreprise dynamique qui valorise la croissance individuelle ? Alors ce poste d’employé administratif à Bruxelles est fait pour toi. Postule rapidement ! Quelles sont tes responsabilités en tant qu’employé administratif ? Tu gères les salles de réunion, le matériel de bureau et la base de données de contacts. Tu assures la mise à jour du site web, des

Kantoorverantwoordelijke regio Dilbeek

Select Human Resources NV
Als kantoorhouder ben jij het gezicht van jouw filiaal. Je runt jouw kantoor zelfstandig, ontvangt klanten in een warme en professionele sfeer en zorgt voor een correcte afhandeling van hun vragen en transacties. Wat doe je zoal op een dag? Je ontvangt klanten die edelmetalen, juwelen of munten willen verkopen. Je bekijkt samen de stukken, maakt een bod op en onderhandelt met de klant. Je verkoopt ook producten zoals munten of goudstaven, zowel aan verzamelaars als aan

Freelance Management Assistants / Office Managers

Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region. Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. You will work on site at

Management Assistant

Start People
Description Ben jij een echte duizendpoot die houdt van afwisseling en verantwoordelijkheid? Voor onze klant zijn we op zoek naar een enthousiaste collega die de receptie, administratie én directie ondersteunt met flair en precisie. Wat ga je doen als Management Assistant? Je bent het eerste aanspreekpunt: je neemt de telefoon professioneel aan en ontvangt bezoekers met een glimlach. Je beheert de inkomende en uitgaande post.

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare