Nous avons trouvé pour vous: 22 jobs dans sint jans molenbeekpour 'office assistant'
HR Office Assistant met ervaring (voltijds of deeltijds)
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een HR Office Assistant met ervaring die graag de spil vormt tussen verschillende afdelingen? In deze veelzijdige functie in Buggenhout ondersteun je finance, HR, marketing én het klantenteam. Deze job is ideaal voor wie op zoek is naar een gevarieerd takenpakket & verantwoordelijkheid!
Jouw takenpakket als HR Office Assistant in een notendop:
HR-administratie: Je ondersteunt de loonverwerking (België
Sales Assistant met home office
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je gebeten door het administratieve luik van de sales en wil je graag aan de slag als sales assistant met home office in de regio Aalst? Solliciteer nu!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je coördineert de lancering van nieuwe producten met klanten en daarbij registreer je hun gegevens in SAP
Je houdt toezicht op de productlevenscyclus en controleert de voorraad
Je zorgt voor nauwkeurige verkooprapportages en verwerkt alle
Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques - Leuven
Start People
Description
Voor één van onze klanten zoeken wij een kantoorverantwoordelijke Dienstencheques, met ondernemerszin!
Ben jij een geboren leider die graag mensen motiveert, resultaten boekt en het verschil maakt in een dynamische omgeving? Dan is dit jouw kans!
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de groei en werking van je kantoor. Je stuurt je team aan, bouwt sterke relaties op met klanten en huishoudhulpen, en zorgt dat
Assistant administratif bilingue (FR/NL) h/f/x
Start People
Description
Vous êtes bilingue (FR/NL) et vous avez une affinité pour les travaux juridiques et le suivi des réunions stratégiques ? Ce poste d'Assistant(e) est une opportunité unique pour vous !
Au sein de l'équipe Market d'une organisation influente active dans le secteur du commerce en Belgique, vous jouerez un rôle essentiel dans l’organisation des réunions sectorielles,
Administrative Assistant in Material Engineering Division
Start People
Description
Your responsibilities
Prepare Purchase Orders, and proceed receiving and invoicing
Process technical reports towards official issuance acc. to our internal process
Prepare and format documents, reports, presentations
Establish guidelines and procedures
Actively propose and implement cost reduction and efficiency ideas
Support the team’s digitalization processes
Manage
Freelance Management Assistants / Office Managers
Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region.
Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period.
You will work on site at
Management Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Wil jij jouw organisatorische vaardigheden inzetten in de uitdagende job van Management Assistant binnen het Sales-team? Dan is deze job in Brussel de kans voor jou! Solliciteer en versterk ons team!
Jouw takenpakket als Management Assistant ziet er als volgt uit:
Je ondersteunt bij de organisatie van sales evenementen en incentives
Je beheert administratieve processen rondom
Management Assistant
Bright Plus
Description:
Do you want to apply your organizational skills in the challenging role of Management Assistant within the Sales team? Then this job in Brussels is the perfect opportunity for you! Apply now and join our team!
Your responsibilities as a Management Assistant include:
Supporting the organization of sales events and incentives
Managing administrative processes around sales closures
Managing agendas and planning internal and
Management Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een organisatietalent met oog voor detail en een passie voor administratieve ondersteuning? Ons advocatenkantoor zoekt een Management Assistant die houdt van structuur, nauwkeurigheid en communicatie. Zoek je een dynamische werkomgeving waar jouw initiatief en professionaliteit écht gewaardeerd worden? Dan is dit jouw kans!
Wat is jouw takenpakket als Management Assistant?
Je beheert agenda’s van vennoten en bewaakt
Management Assistant - Brussel
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratief talent met een passie voor structuur en ondersteuning? Dan hebben wij een mooie job voor jou in 1000 Brussel ! Solliciteer nu!
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Management Assistant?
Je beheert en co ö rdineert complexe agenda ’ s en voert diverse administratieve taken uit
Je stelt juridische documenten op, reviseert ze en vertaalt waar nodig
Je organiseert zakenreizen
Management Assistant - Brussel
Bright Plus
Description:
Are you an administrative talent with a passion for structure and support? Then we have a great opportunity for you in 1000 Brussels! Apply now!
What are your responsibilities as a Management Assistant?
Managing and coordinating complex calendars, and performing various administrative tasks
Drafting, revising, and translating legal documents when needed
Organizing business trips and assisting with event planning
Handling
Management Assistant - Brussel
Bright Plus
Description:
Vous êtes un talent administratif avec une passion pour la structure et le soutien ? Alors nous avons une belle opportunité pour vous à 1000 Bruxelles ! Postulez dès maintenant !
Quelles sont vos responsabilités en tant que Management Assistant ?
Gérer et coordonner des agendas complexes, et effectuer diverses tâches administratives
Rédiger, réviser et traduire des documents juridiques si nécessaire
Organiser des voyages d'affaires et
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare