Nous avons trouvé pour vous: 25 jobs dans sint jans molenbeekpour 'office assistant'

Office Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor administratie, communicatie en HR? Zoek je een veelzijdige job waarin je echt het verschil kan maken? Dan is deze functie als Office Assistant precies wat jij nodig hebt! Wat ga je doen? Als Office Assistant ben jij de spil van onze organisatie. Je zorgt voor een vlotte werking van het kantoor en ondersteunt het team op administratief

HR Office Assistant met ervaring (voltijds of deeltijds)

Bright Plus
Omschrijving: Ben jij een HR Office Assistant met ervaring die graag de spil vormt tussen verschillende afdelingen? In deze veelzijdige functie in Buggenhout ondersteun je finance, HR, marketing én het klantenteam. Deze job is ideaal voor wie op zoek is naar een gevarieerd takenpakket & verantwoordelijkheid! Jouw takenpakket als HR Office Assistant in een notendop: HR-administratie: Je ondersteunt de loonverwerking (België

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques - Leuven

Start People
Description Voor één van onze klanten zoeken wij een kantoorverantwoordelijke Dienstencheques, met ondernemerszin! Ben jij een geboren leider die graag mensen motiveert, resultaten boekt en het verschil maakt in een dynamische omgeving? Dan is dit jouw kans! Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor de groei en werking van je kantoor. Je stuurt je team aan, bouwt sterke relaties op met klanten en huishoudhulpen, en zorgt dat

Assistant administratif bilingue (FR/NL) h/f/x

Start People
Description Vous êtes bilingue (FR/NL) et vous avez une affinité pour les travaux juridiques et le suivi des réunions stratégiques ? Ce poste d'Assistant(e) est une opportunité unique pour vous ! Au sein de l'équipe Market d'une organisation influente active dans le secteur du commerce en Belgique, vous jouerez un rôle essentiel dans l’organisation des réunions sectorielles,

Kantoorverantwoordelijke financiële sector regio Dilbeek

selecthr.be
Als kantoorhouder ben jij het gezicht van jouw filiaal. Je runt jouw kantoor zelfstandig, ontvangt klanten in een warme en professionele sfeer en zorgt voor een correcte afhandeling van hun vragen en transacties. Wat doe je zoal op een dag? Je ontvangt klanten die edelmetalen, juwelen of munten willen verkopen. Je bekijkt samen de stukken, maakt een bod op en onderhandelt met de klant. Je verkoopt ook producten zoals munten of goudstaven, zowel aan verzamelaars als aan

Administrative Assistant in Material Engineering Division

Start People
Description Your responsibilities Prepare Purchase Orders, and proceed receiving and invoicing Process technical reports towards official issuance acc. to our internal process Prepare and format documents, reports, presentations Establish guidelines and procedures Actively propose and implement cost reduction and efficiency ideas Support the team’s digitalization processes Manage

Freelance Management Assistants / Office Managers

Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region. Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period. You will work on site at

Kantoorverantwoordelijke

Glowi Jobs
Voor onze kantoren in Halle en Ninove zijn wij op zoek naar een kantoorverantwoordelijke. In deze functie sta je in voor het dagelijkse beheer van beide kantoren . Je coördineert de werking, motiveert en ondersteunt je team, en werkt actief mee aan de commerciële groei. Je zorgt ervoor dat de vooropgestelde doelstellingen worden behaald en dat zowel klanten als kandidaten kunnen rekenen op een professionele en kwaliteitsvolle dienstverlening.

HR Assistant

Start People
Description Interimopdracht met het oog op een vast contract: HR Assistant (m/v/x) te 1480 Tubize U staat in permanent contact met de HR-directeur en onderhoudt contacten met de 115 arbeiders van het logistieke magazijn. Als Administratief Medewerker voor de afdeling Human Resources / HR Assistant (m/v/x) omvatten uw taken: Het beheer van documenten die verband houden met het leven van de medewerker (contracten, afwezigheden,

Inside Sales Assistant

Start People
Description Momenteel zijn we op zoek naar een Inside Sales Assistant te regio Drogenbos. Als Inside Sales Assistant beheer je de commerciële aanvragen met passende en snelle antwoorden en verzorg je de hieraan gekoppelde administratieve taken. Takenpakket Offertes klaarmaken, klantenfiches en tarieven beheren informatieaanvragen beantwoorden van klanten en hen een topservice bieden

Personal Assistant

Bright Plus
Omschrijving: Ben je leergierig en proactief? Wil je graag in een modern en internationaal bedrijf terecht? Dan is deze job als Personal Assistant in Brussel voor jou? Solliciteer nu! Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Personal Assistant? Je voert algemene administratieve taken uit, beheert internationale contacten en verzorgt documenten en correspondentie. Je plant en coördineert reizen volgens de agenda van de Partner. Je

Personal Assistant

Bright Plus
Description: What are your responsibilities as a Personal Assistant? You handle general administrative tasks, maintain international contacts, and prepare documents and correspondence. You plan and coordinate travel according to the Partner’s schedule. You manage Outlook: calendars, emails, and tasks. You support the billing process using a specific system, with peak periods at the end of the month. You ensure smooth communication and follow-up

Besoin d'aide ?

  • Appeler
    Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi
  • Envoyer
    Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message
  • Facebook
    JoBBsquare