Nous avons trouvé pour vous: 21 jobs dans sint jans molenbeekpour 'office assistant'
HR Office Assistant met ervaring (voltijds of deeltijds)
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een HR Office Assistant met ervaring die graag de spil vormt tussen verschillende afdelingen? In deze veelzijdige functie in Buggenhout ondersteun je finance, HR, marketing én het klantenteam. Deze job is ideaal voor wie op zoek is naar een gevarieerd takenpakket & verantwoordelijkheid!
Jouw takenpakket als HR Office Assistant in een notendop:
HR-administratie: Je ondersteunt de loonverwerking (België
Sales Assistant met home office
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je gebeten door het administratieve luik van de sales en wil je graag aan de slag als sales assistant met home office in de regio Aalst? Solliciteer nu!
Een greep uit jouw takenpakket:
Je coördineert de lancering van nieuwe producten met klanten en daarbij registreer je hun gegevens in SAP
Je houdt toezicht op de productlevenscyclus en controleert de voorraad
Je zorgt voor nauwkeurige verkooprapportages en verwerkt alle
Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques - Leuven
Start People
Description
Voor één van onze klanten zoeken wij een kantoorverantwoordelijke Dienstencheques, met ondernemerszin!
Ben jij een geboren leider die graag mensen motiveert, resultaten boekt en het verschil maakt in een dynamische omgeving? Dan is dit jouw kans!
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de groei en werking van je kantoor. Je stuurt je team aan, bouwt sterke relaties op met klanten en huishoudhulpen, en zorgt dat
Assistant administratif bilingue (FR/NL) h/f/x
Start People
Description
Vous êtes bilingue (FR/NL) et vous avez une affinité pour les travaux juridiques et le suivi des réunions stratégiques ? Ce poste d'Assistant(e) est une opportunité unique pour vous !
Au sein de l'équipe Market d'une organisation influente active dans le secteur du commerce en Belgique, vous jouerez un rôle essentiel dans l’organisation des réunions sectorielles,
Administrative Assistant in Material Engineering Division
Start People
Description
Your responsibilities
Prepare Purchase Orders, and proceed receiving and invoicing
Process technical reports towards official issuance acc. to our internal process
Prepare and format documents, reports, presentations
Establish guidelines and procedures
Actively propose and implement cost reduction and efficiency ideas
Support the team’s digitalization processes
Manage
Freelance Management Assistants / Office Managers
Arcadius bv
Arcadius clients are national and international companies in and around Brussels in different fields of business.We're constantly looking for experienced freelance Management Assistants, Office Managers, etc. to work on temporary projects with our clients in the Brussels region.
Our clients regularly call in our outsourcing service to temporary reinforce their teams or to replace one of their permanent co-workers for a limited period.
You will work on site at
Management Assistant - Brussel
Bright Plus
Omschrijving:
Ben jij een administratief talent met een passie voor structuur en ondersteuning? Dan hebben wij een mooie job voor jou in 1000 Brussel ! Solliciteer nu!
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Management Assistant?
Je beheert en co ö rdineert complexe agenda ’ s en voert diverse administratieve taken uit
Je stelt juridische documenten op, reviseert ze en vertaalt waar nodig
Je organiseert zakenreizen
Management Assistant - Brussel
Bright Plus
Description:
Are you an administrative talent with a passion for structure and support? Then we have a great opportunity for you in 1000 Brussels! Apply now!
What are your responsibilities as a Management Assistant?
Managing and coordinating complex calendars, and performing various administrative tasks
Drafting, revising, and translating legal documents when needed
Organizing business trips and assisting with event planning
Handling
Management Assistant - Brussel
Bright Plus
Description:
Vous êtes un talent administratif avec une passion pour la structure et le soutien ? Alors nous avons une belle opportunité pour vous à 1000 Bruxelles ! Postulez dès maintenant !
Quelles sont vos responsabilités en tant que Management Assistant ?
Gérer et coordonner des agendas complexes, et effectuer diverses tâches administratives
Rédiger, réviser et traduire des documents juridiques si nécessaire
Organiser des voyages d'affaires et
HR Assistant
Start People
Description
Interimopdracht met het oog op een vast contract: HR Assistant (m/v/x) te 1480 Tubize
U staat in permanent contact met de HR-directeur en onderhoudt contacten met de 115 arbeiders van het logistieke magazijn.
Als Administratief Medewerker voor de afdeling Human Resources / HR Assistant (m/v/x) omvatten uw taken:
Het beheer van documenten die verband houden met het leven van de medewerker (contracten, afwezigheden,
Inside Sales Assistant
Start People
Description
Momenteel zijn we op zoek naar een Inside Sales Assistant te regio Drogenbos.
Als Inside Sales Assistant beheer je de commerciële aanvragen met passende en snelle antwoorden en verzorg je de hieraan gekoppelde administratieve taken.
Takenpakket
Offertes klaarmaken, klantenfiches en tarieven beheren
informatieaanvragen beantwoorden van klanten en hen een topservice bieden
Personal Assistant
Bright Plus
Omschrijving:
Ben je leergierig en proactief? Wil je graag in een modern en internationaal bedrijf terecht? Dan is deze job als Personal Assistant in Brussel voor jou? Solliciteer nu!
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Personal Assistant?
Je voert algemene administratieve taken uit, beheert internationale contacten en verzorgt documenten en correspondentie.
Je plant en coördineert reizen volgens de agenda van de Partner.
Je
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare