Tâches et responsabilités
Wat ga je doen?
Verwerken en controleren van inkomende en uitgaande facturen
Opvolgen van betalingen en leveranciersadministratie
Ondersteunen van het finance team bij diverse administratieve taken
Profil du candidat
Jouw profiel
Sterke kennis van Engels (Nederlands is een plus)
Eerste ervaring met accounting (AP/AR) of leveranciersboekhouding
Analytisch, nauwkeurig en een echte teamspeler
Profil de l’Organisation
Locatie: Puurs
Voor een internationale organisatie zijn wij op zoek naar een gedreven Administrative Assistant Invoicing.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor een vlekkeloze facturatie en een correcte verwerking van leveranciersboekhouding. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen rond facturen en betalingen nauwkeurig en tijdig verlopen.
Je komt terecht in een internationale omgeving waar samenwerking en professionaliteit centraal staan. Het is een uitdagende rol met ruimte om je expertise verder uit te bouwen.
Fourni
Wat bieden wij?
Verloning: €2.800 – €3.100 bruto per maand
Internationale werkomgeving met veel samenwerking
Opstart enkel mogelijk op uitzendbasis
Voir la vacance complète