Management Assistant - Brugge - tijdelijke opdracht (tot maart 2026) - Snelle Opstart!

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Ter vervanging van een collega zijn we op zoek naar een tijdelijke Management Assistant. Opstart is zo snel mogelijk en loopt tot maart 2026. 

Jouw takenpakket:
Agendabeheer en coördinatie van afspraken: dagelijkse, wekelijkse en jaarplanning
Voorbereiding en opvolging van meetings (ook verslaggeving)
Contractbeheer en ondersteuning bij facturatie
Beheer van toegangen tot interne platforms
Algemene administratieve ondersteuning binnen het

Profil du candidat

Wie zoeken we?
Minimaal 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (Management Assistant of Project Assistant), bij voorkeur in een grotere organisatie (niet enkel KMO)
Uitstekende kennis van MS Word en goede algemene MS Office-vaardigheden
Talenkennis: Nederlands (vloeiend en professioneel)

Profil de l’Organisation

Dit bedrijf is een groot en bekend bedrijf op vlak van bedrijfsondersteuning.
Ze gaan op zoek naar een management assistant ter vervanging van een collega die tijdelijk afwezig is die voornamelijk vanuit het kantoor in Brugge zal werken.
Je komt terecht in een team van 2 andere management assistants en werkt nauw samen met het supportteam.

Fourni


Een fijne tijdelijke job in een professionele en aangename werkomgeving
Verantwoordelijkheid en afwisseling in je takenpakket
Een vlot bereikbare werkplek in Brugge
Marktconforme verloning
Een warme, collegiale sfeer waarin je je snel thuis zal voelen


Voir la vacance complète