Tâches et responsabilités
Ben jij administratief sterk, klantgericht en klaar voor een veelzijdige rol in de logistieke sector? Voor een snelgroeiende divisie binnen de logistieke sector zoeken we een Loketbediende die ook Customer Service taken opneemt. Je komt terecht in een dynamische omgeving waar je een sleutelrol speelt in de dagelijkse operaties.
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs aan het loket.
Je verwerkt CMR’s, exportorders en voorziet het nodige
Profil du candidat
Je beschikt over:
Een eerste administratieve werkervaring of relevante opleiding.
Goede kennis van Nederlands en Engels.
Basiskennis van logistieke documenten en processen.
Je kan starten vanaf 7u30. Daarnaast ben je stressbestendig, klantgericht en communicatief sterk. Je kan goed prioriteiten stellen, werkt zelfstandig én functioneert vlot in team. Je bent flexibel ingesteld! Schoolverlaters met de juiste motivatie en drive komen zeker ook in aanmerking.
Profil de l’Organisation
Onze klant is een internationale logistieke en technologische speler met vestigingen in meer dan 40 landen. De divisie in Kallo waarin je terechtkomt focust op droge goederen met toepassingen in de voedingsindustrie. Ze bieden logistieke en semi-industriële oplossingen op maat van de klant. De werksfeer is professioneel, no-nonsense en gericht op samenwerking.
Fourni
Wat mag je verwachten?
Bruto maandloon afhankelijk van ervaring.
Maaltijdcheques van €7 per gewerkte dag.
Ecocheques van €250 per jaar.
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Eindejaarspremie en vakantiegeld
20 verlofdagen + 3 extra sectordagen + 10 wettelijke feestdagen.
Een voltijdse functie binnen een stabiele en groeiende organisatie.
Solliciteer nu Klaar om je carrière in logistiek en klantenservice een boost te geven? Stuur je cv naar silke.vanacoleyen@selecthr.be of solliciteer via de knop. Heb je vragen over de functie? Neem gerust contact op!
Voir la vacance complète