Tâches et responsabilités
Wat mag je verwachten van jouw takenpakket?
Je verzorgt de administratieve opvolging van transporten: van laadlijsten tot vrachtdocumenten.
Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte communicatie met klanten en leveranciers.
Je controleert inkomende leveringen en verwerkt deze administratief.
Je werkt nauw samen met collega’s binnen logistiek, transport en planning.
Je denkt mee over efficiëntere processen en zorgt dat alles klopt tot in de details.
Profil du candidat
Wie zoeken wij?
Je hebt ervaring in een administratieve functie binnen de logistieke sector.
Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en blijft rustig in een drukke werkomgeving.
Je communiceert vlot, zowel intern als extern.
Je bent zelfstandig, verantwoordelijk en denkt oplossingsgericht.
Een woordje Frans? Dat is mooi meegenomen!
Profil de l’Organisation
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Voor een van onze klanten in regio Sint-Truiden zijn we op zoek naar een Logistiek Administratief Medewerker.
Je komt terecht in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Je vormt de schakel tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt, van transportdocumenten tot klantencontact.
Fourni
Een voltijdse functie binnen een groeiende organisatie
Dagdienst uren van 8u00 tot 17u00
12 ADV-dagen naast je wettelijk verlof (hebben bouwverlof)
Marktconform salaris met extralegale voordelen
Maaltijdcheques (€8)
Ecocheques
Groeps- en hospitalisatieverzekering
Een fijne werksfeer waarin je écht meetelt.
Ruimte voor initiatief en eigen inbreng.
Voir la vacance complète