Tâches et responsabilités
Als Klantendienst medewerker bank & verzekeringen help je klanten verder met al hun vragen.
Jouw takenpakket :
Contacten per telefoon en e-mail met cliënten en kantoorhouders van de bank
Zorgvuldige verwerking van gegevens (rekening houdend met de procedures)
Signaleren van klantenbehoeften
Beantwoorden van vragen en informeren over kredieten, diensten en cliëntendossiers
Commerciële acties
Profil du candidat
Voor deze afwisselende functie als Klantendienst medewerker bank & verzekeringen zoeken we iemand met volgende competenties:
Zeer goede kennis van de Nederlandse & Franse taal
In het bezit van PCP attesten
Communicatief sterk en luistervaardig
Vlot PC-vaardig
Klantgericht en analytisch Er moet gekozen worden voor een specifiek regime:
dagshift: 8u30-16u45 of 9u-17u18 + max 10 dagen per jaar standby staan voor late shift in geval van zieke collega
avond shift: 13u-20u45
zaterdagshift: 4 weekdagen van 9u-18u18 + zaterdag 9u-12u18 Hiernaast verwacht de klant een flexibiliteit van maximum 10 dagen per jaar om standby te staan in de late shift.
Profil de l’Organisation
Ben je op zoek naar een uitdagende functie binnen de financiële sector om jouw carrière een boost te geven? Leer jij graag het bankwezen kennen en zit het helpen van mensen in jouw DNA? Dan hebben wij een leuke functie voor jou!
Voor het hoofdkantoor van deze bank in Antwerpen zijn we op zoek naar een Klantendienst medewerker bank & verzekeringen.
Fourni
Wat onze klant te bieden heeft:
Aandacht voor evenwicht werk-privé
Vlot bereikbaar met openbaar vervoer
Groeiende en dynamische organisatie
Een interim contract van 6 maanden (kans op verlenging)
Opleidingen op maat
Kans om jezelf te ontwikkelen
Enorm veel doorgroeimogelijkheden
Voir la vacance complète