IT Service Desk - Schoten

3 il y a jours
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Als IT Service Desk Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor interne IT-gerelateerde vragen en problemen. Je staat eindgebruikers zowel remote als on-site te woord en zorgt voor een vlotte afhandeling van tickets. Je werkt nauw samen met collega’s uit andere IT-teams en draagt actief bij aan de optimalisatie van de interne IT-dienstverlening.

Profil du candidat


Een eerste ervaring in een Service Desk- of Supportfunctie (1e of 2e lijn)
Kennis van Windows OS, MS Office, Active Directory en basis netwerkbeheer
Sterke communicatieve skills en een klantgerichte mindset
Vloeiend in Nederlands en een goede basiskennis van Engels
Teamspirit, verantwoordelijkheidsgevoel en leergierigheid

Profil de l’Organisation

Ben jij een hands-on IT-professional met een passie voor ondersteuning en gebruikerstevredenheid? Voor een internationale organisatie in de regio Antwerpen zoeken wij een IT Service Desk Engineer die het verschil wil maken binnen een dynamisch en groeiend team.

Fourni


Een uitdagende en afwisselende functie binnen een internationale omgeving
Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling en groei
Flexibiliteit: hybride werkmodel (deels thuiswerk mogelijk)
Marktconform salaris met extralegale voordelen


Voir la vacance complète