Insides Sales medewerker - Beringen

14 il y a jours
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités


Wat ga je doen?
Je combineert klantgerichtheid met commerciële voelsprieten en neemt ownership over je dossiers:

Je bent het eerste contact voor inkomende vragen (telefonisch, per mail en via chat).

Je luistert actief, vraagt door naar volumes, type klant en potentieel.

Kleine bestellingen volg je zelfstandig op van A tot Z.

Je maakt offertes, voert eenvoudige berekeningen uit (kan aangeleerd worden) en beheert klantendossiers

Profil du candidat



Je hebt een A2-diploma of hoger, en denkt en werkt op bachelorniveau.

Verkoopsachtergrond is een must: ervaring in inside sales of outbound callcenter is een troef.

Je spreekt vloeiend Nederlands en goed Frans (B1-B2).

Je werkt vlot met Excel en hebt affiniteit met technische producten of maatwerk.

Je bent klantgericht, denkt oplossingsgericht en hebt zin voor initiatief.

Je houdt van samenwerken en werkt graag in een team zonder persoonlijke targets, maar met gedeeld succes.

Profil de l’Organisation


Ben jij een geboren verkoper met een passie voor klantcontact en maatwerkoplossingen ? Hou je ervan om commerciële opportuniteiten te spotten nog voor de klant ze zelf benoemd heeft? Dan hebben wij dé functie voor jou.
Voor een sterk groeiend en financieel gezond bedrijf actief in slimme, duurzame oplossingen voor de logistieke sector zoeken we een Inside Sales Medewerker . Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, mail en chat – en dus hét gezicht (of de stem) van de organisatie. Jouw commerciële flair, servicegerichte aanpak en vlotte opvolging maken het verschil.

Fourni


Wat mag je verwachten?

Een voltijdse functie met uitzending als start , gevolgd door een vast contract .

Loon tussen €2600 – €3200 bruto , afhankelijk van ervaring.

Maaltijd- en ecocheques , groeps- en hospitalisatieverzekering (na vaste indienstname).

Firma voorziet lunch , die je samen met collega’s nuttigt.

Flexibele uren (start tussen 7u30 en 9u) en 1 dag thuiswerk na opstartperiode.

Bonus via CAO90 , gebaseerd op de winst van het bedrijf.

39u/week met 6 ADV-dagen.

Waarom kiezen voor deze functie?
Je komt terecht in een bedrijf met een ambitieuze maar mensgerichte cultuur , waar groei , betrokkenheid en collegialiteit de kern vormen. Geen keiharde verkoopdruk, maar samen streven naar het beste resultaat voor de klant – en elkaar.
Klaar om het verschil te maken in een sterk en warm team? Solliciteer vandaag nog!


Voir la vacance complète