HSE administrator deeltijds (50%) Regio Lommel

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités

Jouw takenpakket
Verwerken van milieucijfers en opvolgen van afvalstromen op de werkvloer
Inplannen en afroepen van afvalcontainers
Beheren van het afvalstoffenregister en gekoppelde facturatie
Coördinatie en administratie van trainingen voor het intern brandweerteam
Opvolging van EHBO-voorzieningen en PBM-bestellingen
Administratieve verwerking van veiligheidsrondgangen en werkorders opstellen
Aangifte van arbeidsongevallen bij de verzekering

Profil du candidat

Jouw profiel
Sterk in administratie, nauwkeurig en gestructureerd
Bereid om dagelijks ook op de werkvloer aanwezig te zijn
Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
Ervaring in een productieomgeving is een plus
Attest preventieadviseur niveau 3 is een troef, geen must
Goede kennis van het Nederlands; Engels is een meerwaarde
Flexibel en snel beschikbaar voor opstart

Profil de l’Organisation

Onze klant is een internationaal productiebedrijf met vestigingen wereldwijd en een sterke focus op kwaliteit, duurzaamheid en innovatie. 
Voor de vestiging in Lommel zijn we op zoek naar een health & safety administrator voor een tijdelijke opdracht van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging. Je ondersteunt het HSE-team met administratieve en operationele taken rond veiligheid, gezondheid en milieu. 

Fourni

Wij bieden jou
Een tijdelijke deeltijdse functie (50%) voor 6 maanden met eventueel kans op een vaste betrekking.
Je werkt idealiter iedere dag 4 u. of 4 dagen van 5 uren ( met verplichte aanwezigheid op vrijdag ).
Variatie tussen administratie en operationele opvolging
Marktconform loon aangevuld met maaltijdcheques
Glijdende werkuren ( starten tussen 7 en 10 u )
Een dynamische werkomgeving waar veiligheid en gezondheid centraal staan


Voir la vacance complète