HR & Payroll Administrator

2 il y a jours
selecthr.be

Tâches et responsabilités

In deze boeiende functie als HR Administrator maak je deel uit van een fijn en gedreven HR team.

Je staat oa in voor de volgende taken :
Personeelsadministratie en loonadministratie
Voorbereiden van een correcte payroll
Opmaken van draaiboeken en werkprocessen
Vragen beantwoorden rond HR topics, sociale wetgeving, lonen, contracten,.. .
Ondersteunen bij diverse L&D taken

Profil du candidat


Goede administratieve skills
Nauwkeurig
Communicatief
Sterke interesse in sociale wetgeving, HR, payroll

Profil de l’Organisation

Voor een grote logistieke speler kijken we momenteel uit naar een enthousiaste en hands on HR & Payroll Administrator.

Fourni

Zij bieden jou:
Een boeiende uitdaging voor een ondernemend persoon binnen een financieel gezonde internationale speler.
Werken binnen een fijn team met een no-nonsense cultuur en een familiale werkomgeving;
De kans om jezelf te ontwikkelen binnen een omgeving die veel ruimte laat voor autonomie en initiatief;
Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, netto onkostenvergoeding, groeps - en hospitalisatieverzekering;
Home office mogelijk


Voir la vacance complète