Tâches et responsabilités
Als HR Business Partner ben jij de brug tussen HR en de business. Je combineert operationele HR-taken met een strategische rol en werkt mee aan projecten die de organisatie verder doen groeien.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beheer van payroll voor bedienden, kaderleden en directie (België, later uitbreiding naar internationale entiteiten).
Coördinatie van salary splits voor medewerkers in het buitenland en samenwerking met het sociaal secretariaat.
Volledige rekrutering
Profil du candidat
Minimaal 5 jaar ervaring in een brede HR-rol, bij voorkeur als HR Business Partner.
Grondige kennis van payroll en Belgische sociale wetgeving.
Ervaring met opleidingsplannen en projectmanagement.
Vlotte communicatie in Nederlands en Engels
Hands-on, proactief en sterk in stakeholdermanagement.
Je haalt energie uit werken in een organisatie in verandering en neemt ownership.
Profil de l’Organisation
We zoeken een HR Business Partner voor een innovatieve organisatie die sterk inzet op kwaliteit, technologie en mensgericht ondernemen. De bedrijfscultuur is er één van samenwerking en groei, binnen een omgeving waar ontwikkeling en verandering centraal staan.
Fourni
Een sleutelrol in een innovatieve en groeiende organisatie.
Marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen, bedrijfswagen,...)
Ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
Een dynamische werkomgeving met korte communicatielijnen.
Flexibiliteit en een cultuur waarin samenwerking centraal staat.
Voir la vacance complète