Tâches et responsabilités
Als Freelance HR Assistant sta je onder andere in voor volgende taken : • Controle van prestaties
• Registratie van afwezigheden
• Verlofaanvragen / ziekteattesten / familiaal verlof / toegestane afwezigheden
• Controleartsen inschakelen
• Opvolging onwettige afwezigheden
• Algemene HR administratie
• Personeelsdossiers up to date houden
• Indienstname nieuwe medewerkers
• Uitdiensten van werknemers
Profil du candidat
Als Freelance HR Assistant voldoe je aan het volgende profiel:
Je kan ervaring voorleggen als HR medewerker;
Er wordt gewerkt met eBlox. Kennis van Suivo en CheckInAtWork is een plus;
Je kan 2 - 3 dagen per week werken;
Je kan op freelance basis werken;
Je hebt een uitstekende kennis Engels en een goede kennis Nederlands;
Je bent service gericht;
Je bent snel beschikbaar.
Profil de l’Organisation
Voor een klant in de Haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een Freelance HR Assistant voor 2 tot 3 dagen per week. Het is de bedoeling om zo snel mogelijk op te starten op freelance basis. De opdracht zou eind september aflopen. Hierbij is het de bedoeling om aanwezig te zijn om de werkvloer.
Fourni
Zij bieden jou:
Freelance opdracht al zeker tot eind sepetember 2025.
Deeltijdse tewerkstelling.
Boeiende opdracht bij een snel groeiende organisatie en referentiespeler
Fijne werksfeer
Voir la vacance complète