Tâches et responsabilités
In de rol van financieel administratief medewerker zien jouw verantwoordelijkheden er als volgt uit:
Beheer van de crediteurenadministratie ;
Opvolging van factuurgoedkeuringen;
Verificatie van inkoopfacturen in overeenstemming met de bijbehorende bestelbonnen;
Boekhoudkundige verwerking van inkoopfacturen;
Beheer van herinneringen en communicatie met leveranciers.
Profil du candidat
De ideale kandidaat voor de functie als financieel administratief medewerker beschikt over een eerste relevante werkervaring . (geen hoger diploma vereist)
Daarnaast zijn de volgende vaardigheden en eigenschappen van essentieel belang:
Gevorderde vaardigheden in Excel;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Teamgericht met een sterk vermogen om met deadlines om te gaan;
Nauwkeurig en in staat om zelfstandig te werken.
Profil de l’Organisation
Onze klant is een innovatieve en mensgerichte organisatie die veel waarde hecht aan een gezonde werk-privébalans. De HR-afdeling ondersteunt de organisatie in het beheer van personeelsadministratie en wagenpark, en werkt nauw samen met verschillende interne teams om processen efficiënt en correct te laten verlopen.
Fourni
Wat kan onze klant bieden in jouw rol als financieel administratief medewerker?
Een marktconform salaris ;
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden ;
Flexibele werktijden;
Mogelijkheid om waardevolle ervaring op te doen binnen een internationale organisatie;
Een prettige werkomgeving;
Mogelijkheid tot thuiswerk .
Voir la vacance complète