Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemers

aujourd'hui
selecthr.be

Tâches et responsabilités


Je volgt openstaande dossiers en taken op, gaande van nieuwe productie tot wijzigingen van de verzekeringen niet-leven.
Je behandelt schadegevallen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling.
Je onderhoudt contacten met verzekeringsmaatschappijen en klanten.
Je blijft op de hoogte van nieuwe producten, tools en wetgeving.
Je signaleert opportuniteiten en geeft deze door aan de accountmanager die zal instaan voor het commerciële luik.

Profil du candidat



Je hebt een basiskennis verzekeringen en de ambitie om je verder te ontwikkelen.

Enkele jaren ervaring in de verzekeringssector i s een pluspunt, bij voorkeur binnen Niet-Leven.

Je bent vertrouwd met de markt, producten en courante softwarepakketten.

Je kan klantprofielen analyseren en noden correct inschatten.

Je werkt nauwkeurig en combineert dit met een commerciële ingesteldheid.

Profil de l’Organisation


Mee aan tafel bij de opstart van een nieuwe verzekeringsafdeling?
Ben jij klaar voor een afwisselende rol binnen de verzekeringssector in hartje Antwerpen ? Onze klant zoekt een klantgerichte dossierbeheerder om ondernemers te ondersteunen bij het vinden van de juiste verzekeringen. 

Je gaat niet aan de slag bij een klassieke verzekeraar, maar komt terug bij een bedrijf met een hart voor ondernemers en je zit mee aan tafel bij de uitbouw van deze nieuwe afdeling!

Fourni



Een vast contract met een aantrekkelijk loonpakket.

Extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, fietslease en meer.

29 verlofdagen per jaar en de mogelijkheid om tot drie dagen per week van thuis uit te werken.

Opleidings- en ontwikkelingskansen, zowel intern als extern.

Een collegiale werksfeer met een manager die vertrouwen geeft, ondersteunt en inzet op samenwerking en een goede dosis humor.
Je zal samen met hem deze afdeling verder uitbouwen bij onze klant!


Voir la vacance complète