Dossierbeheerder invorderingen

11 il y a jours
Select Human Resources NV

Tâches et responsabilités


Je volgt klanten op die hun sociale bijdragen niet (tijdig) betalen;
Je denkt met hen mee: je zoekt samen naar een oplossing, zoals een afbetalingsplan;
Je bewaart het evenwicht: zorgen dat de klant betaalt én klant blijft;
Je hebt contact met overheden, advocaten, gerechtsdeurwaarders en schuldbemiddelaars;
Je behandelt soms complexe of gevoelige dossiers.

Profil du candidat


Je hebt minstens een ASO-diploma, idealiter met een eerste ervaring in administratie of invorderingen;
Je werkt nauwkeurig en bent goed met cijfers;
Je denkt analytisch, communiceert duidelijk en professioneel;
Je blijft kalm, ook in moeilijkere situaties;
Je spreekt vlot Nederlands. Kennis van Frans? Mooi meegenomen;
Je hebt voeling met klantenadvies en durft verantwoordelijkheid nemen.

Profil de l’Organisation

Onze klant is een gekende en professionele HR dienstverlener, voor hun vestiging in Brussel zijn we op zoek naar een dossierbeheerder invorderingen.

Werken hier betekent deel uitmaken van een hecht team dat zich inzet voor de groei en het succes van ondernemers. Bovendien biedt het bedrijf een inspirerende werkomgeving met tal van ontwikkelingsmogelijkheden.

Fourni


Een aantrekkelijk loon, aangevuld met maaltijd-, eco- en cadeaucheques;
Mogelijkheid tot een elektrische wagen via het cafetariaplan (na 6 maanden);
Een flexibel verloningssysteem (extra vakantiedagen, fietsleasing …);
Hospitalisatieverzekering en aanvullend pensioen;
32 vakantiedagen en glijdende uren;
Na je opleiding kun je deels van thuis uit werken ;
Ruimte om te groeien: via coaching, opleidingen en e-learnings;


Voir la vacance complète