Tâches et responsabilités
Om hun groei voort te zetten, is onze klant op zoek naar Customer Support medewerker. Hierbij zal je voornamelijk instaan voor de planning van de techniekers alsook het klantencontact. In deze rol rapporteer je aan de Office Manager.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je staat in voor het opvolgen van bestaande service of onderhoudscontracten (toevoegen en schrappen van apparatuur)
Opmaak van offertes voor de verlenging van bestaande onderhoudscontracten en de facturatie
Profil du candidat
Jouw profiel:
Je bent in het bezit van minstens een ASO diploma
Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Frans, en basiskennis van Engels.
Bekendheid met moderne IT-tools , bij voorkeur ervaring met Excel en SAP of andere ERP-software.
Nauwkeurigheid en prioriteiten stellen zijn jouw sterke punten.
Profil de l’Organisation
Sinds 1889 is onze klant een pionier op het gebied van medische en veiligheidstechnologie , met een wereldwijde aanwezigheid die cruciaal is in diverse sectoren. Ziekenhuizen, industriële complexen, overheidsinstanties en hulpdiensten vertrouwen op de innovatieve oplossingen van onze klant om levens te beschermen, ondersteunen en redden.
Met meer dan 16.000 toegewijde medewerkers wereldwijd en aanwezigheid in bijna 50 landen, is onze klant een leider in zijn vakgebied .
Fourni
Wat krijg je hiervoor in de plaats?
Een contract van onbepaalde duur met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden :
groeps- en hospitalisatieverzekering
écochèques
niet-recurrente bonus bij het behalen van vooropgestelde doelstellingen.
6 ADV dagen (39u/week) Een draagbare pc voor flexibiliteit en efficiëntie in jouw werk. Mogelijkheid tot telewerken tot 2 dagen per week na 12 maanden dienst of de optie tot het leasen van een fiets. Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling in een informele en open werkomgeving met gedreven collega's.
Voir la vacance complète