Nous avons trouvé pour vous: 12 jobs dans ixellespour 'customer success manager'
Teamleader klantendienst
Start People
Description
Voor onze klant te Mechelen, zoeken wij een teamleader klantendienst in Mechelen. Bekijk hieronder het takenpakket:
Opvolging van de call agents en hun prestaties;
Werkpleziergesprekken en oaching van je team;
Opvolgen van lopende projecten;
Aanpassing van planningen;
Rapportages en teammeetings;
Commerciële opvolging;
...
Company
Customer Service Teamlead
Bright Plus
Omschrijving:
Wat je zoal gaat doen als Customer Service Teamlead. Enerzijds neem je actief deel aan de dagelijkse werking:
Je zorgt voor een correcte verdeling en opvolging van inkomende orders, facturatie en kredietnota’s
Je bewaakt de processen en optimaliseert workflows waar nodig
Je werkt nauw samen met Sales en Finance om een vlotte interne samenwerking te garanderen
Je hebt een helikopterview over het geheel en grijpt in waar nodig om deadlines
Customer Service Manager Electric Power Generation
Eneria
Afin de renforcer note division de service nous recrutons un Customer Service Manager EPG-cogénération . Vous dirigez une équipe en charge des entretiens et des réparations de notre flotte d’installations de cogénération (moteurs au gaz).
Vous êtes le responsable hiérarchique d’une équipe spécialisée de 20 collaborateurs composée de Service Coordinators et de techniciens.
Customer Service Manager Electric Power Generation
Eneria
Om onze serviceafdeling te versterken zijn we op zoek naar een Customer Service Manager EPG-Cogeneration . Hierbij neem jij de leiding op van het team verantwoordelijk voor het onderhoud en de reparaties van onze vloot WKK-installaties (gasmotoren).
Je bent hiërarchisch verantwoordelijk voor een gespecialiseerd team van 20 medewerkers bestaande uit Service Coordinators en techniekers. Je rapporteert aan de Head of Service .
Dit is een overzicht van je
Innova - Customer Complaints Officer (Banking)
Innova
Do you enjoy a challenge? Is problem-solving second nature to you? Would you like to be part of a dynamic and supportive team? Then the position of Complaints Case Manager might be just for you! Every complaint is a valuable opportunity — a chance to learn, improve, and grow. Each case helps us enhance our products and services, ensuring a better experience for all our clients. If you have a passion for quality and believe in continuous improvement, we'd love to meet you. Your
Manager Kassa/Personeel Market Vlaams-Brabant
Carrefour Belgium
Opdracht
Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel.
Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en beslissingen om de winkel goed te
Kalytech Consulting - Junior Business Development Manager
Kalytech Consulting
Kalytech is a talent enabler to source skilled candidates in the high-tech eco-systems. We combine people networks, market knowledge, experience, sourcing tools and in- depth understanding of our customer needs to provide talents who will fit in and bring value into their new organization. Kalytech operates in a dynamic way with multiple business models to deliver value to our customers and get satisfied consultants: Staffing, Consultancy, Hiring, Project. To expand our business
IT Client Integration Manager - Brussels
IStorm
This company is an innovative Belgian leader in secure administrative and financial process solutions, this company manages the full outbound document workflow — from generation to distribution across print and digital channels. Recognized as the reference in its field, it combines ambitious leadership, advanced technology, and strong customer focus.
Your responsibilities include:
Define and implement the Experience & Solution Design strategy in line with
Talents4You - Account Manager IT Managed Services
Talents4You
The company Our partner is an international player active in providing IT Managed Services. On the back of a rapid growth and a strong ambition, we are looking for an Account Manager who will be responsible for developing th Belgian territory. The role Responsible for both acquiring new clients and maintaining an existing customer portfolio Actively participate in technological watch to support cross/up-selling of value-added services Coordinate with internal
Manager Klant / Onthaal Market Vlaams-Brabant
Carrefour Belgium
Opdracht
Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel. Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en beslissingen om de winkel goed te
Client Service Specialist
Start People
Description
In het kader van uw functie :
General administrative and logistics support
Data input
Document management
Company
Onze klant is actief in het banksector
Profile
Customer oriented
team spirit
stress resistance
work independently
compliance with the deadlines
accurate
Offer
Randstad Digital - Senior Solution Architect
Randstad Digital
Wij zoeken een Senior Solution Architect om het team van onze klant te versterken in het kader van grootschalige digitale transformatieprojecten. Deze rol is gericht op het ontwerpen van toekomstbestendige, complexe applicatie-architecturen die cruciaal zijn voor de operationele en commerciële processen van hun organisatie (focus op Customer en Business Support Systemen). Verantwoordelijkheden Strategisch Ontwerp: Je bent verantwoordelijk voor het end-to-end
Besoin d'aide ?
-
Appeler
Appeler le numéro indiqué dans l'offre d'emploi -
Envoyer
Courriel à l'adresse courriel indiquée dans le message -
Facebook
JoBBsquare