Tâches et responsabilités
Je beheert bestellingen van jouw klanten en volgt deze correct op
Je helpt hen ook met hun vragen over producten, bestellingen en facturen
Je werkt nauw samen met collega’s van magazijn, buitendienst en aankoop
Je verwerkt orders in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte communicatie over beschikbaarheden en levertermijnen
Je behandelt klachten op een klantvriendelijke manier
Je maakt en verstuurt facturen
Je rapporteert aan de Operationeel Manager
Profil du candidat
Je hebt enkele jaren ervaring in een commerciële binnendienstfunctie of binnen distributieomgeving
Je hebt een goede kennis van het Nederlands en Frans
Je werkt graag klantgericht en bouwt graag een goede band op met je vaste klantenportefeuille
Je bent communicatief, vlot en kan goed overweg met MS Office en een ERP-pakket (ervaring met Microsoft Business Central is een plus)
Profil de l’Organisation
Deze Belgische distributeur van van bekende gezondheidsmerken is gevestigd in Nazareth en levert enerzijds aan apotheken, winkels en supermarkten in de Benelux. Anderzijds kun je hier ook als particulier terecht voor verschillende producten. Je komt terecht in een open en collegiaal team dat de afgelopen jaren flink is gegroeid!
Fourni
Een vast contract
Glijdende werkuren tussen 7u30 en 18u, op vrijdag slechts 7 uur werken
39-urenweek met 12 ADV-dagen
Thuiswerk mogelijk tot 2 dagen per week na inwerkperiode
Een mooi bruto maandloon , afhankelijk van jouw ervaring
Maaltijdcheques (€8), groepsverzekering, nettovergoeding (€150-€200)
Sluiting tussen Kerst en Nieuwjaar
Een warme, dynamische werkomgeving met veel ruimte voor verantwoordelijkheid Bekijken we samen of dit jouw nieuwe job kan worden? Neem contact op via elke.vandewalle@selecthr.be of onderstaande knop!
Voir la vacance complète