Tâches et responsabilités
Wat ga je doen als Customer service officer?
Beheer van de commerciële administratie: Jij bent de spil in het opmaken van offertes, het invoeren en opvolgen van orders en de interne coördinatie van projecten. Jouw nauwkeurigheid zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Samenwerking en communicatie: Proactief samenwerken met de Account Managers en andere afdelingen zoals planning en logistiek is voor jou vanzelfsprekend. Je werkt als een echte teamspeler en
Profil du candidat
Onze ideale Customer service officer kan volgende zaken afvinken:
Je hebt een bachelor denkniveau aangevuld met enkele jaren commerciële ervaring.
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en hebt een basiskennis Frans.
Dit typeert jou als persoon: actie- en resultaatsgericht, service-minded, steeds bereid om bij te leren.
Je staat bekend als een loyale teamspeler.
Profil de l’Organisation
Dit Belgisch familiebedrijf schakelt ons in voor de eerste selectiestappen in hun zoektocht naar een Customer service officer. Ze zijn actief binnen de sustainable sector!
Ben jij een administratief talent met een commerciële drive?
Heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel?
Ben je positief en oplossingsgericht ingesteld?
Ben jij klaar om een essentiële rol te spelen in ons team en een directe impact te maken op ons succes? Solliciteer dan nu!
Fourni
Wat krijg jij ervoor terug?
Onze klant biedt direct een contract van onbepaalde duur aan.
Je werkt mee aan toonaangevende producten die een sterke naam hebben m.b.t. kwaliteit, duurzaamheid, innovatie .
Een uitdagende functie in een hecht team binnen een bedrijf dat een duidelijke bijdrage wil leveren aan het ontwerpen van energievriendelijke oplossingen .
Goede work/life balans doordat telewerk mogelijk is.
Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, woon/werkvergoeding .
Voir la vacance complète