Tâches et responsabilités
Volledige opvolging van klanten (import/export van koffie & cacao)
Vertalen van klantinstructies naar logistieke orders
Administratieve verwerking en rapportering van magazijnactiviteiten
Opmaken van documenten (douane, fyto, oorsprong, …)
Opvolging van stock , magazijnhuur en facturatie
Profil du candidat
Bachelor of ervaring in logistiek/expeditie (3 jaar ervaring gewenst)
Goede kennis van Nederlands & Engels
Nauwkeurig, klantgericht, stressbestendig en proactief
Ervaring met MS Office, vooral Outlook & Excel
Kennis van douane of termijnmarkt is een troef Als klanten en collega's je dan ook nog eens bewonderen om je sterke communicatieve vaardigheden , ben je helemaal geknipt voor deze functie!
Profil de l’Organisation
Voor een snelgroeiende afdeling van een internationaal logistiek bedrijf zoeken we een Customer Service officer om het team in Kallo te vervoegen.
Fourni
Een aantrekkelijk loon gebaseerd op jouw ervaring en skills
Maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag
Ecocheques
Een hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
20 vakantiedagen + 3 sectordagen
Gepersonaliseerde ondersteuning en training
Mooie doorgroeimogelijkheden Ben je meteen verkocht of twijfel je nog? Solliciteer dan door te mailen naar elke.vandewalle@selecthr.be en we maken meteen kennis!
Voir la vacance complète