Nous avons trouvé pour vous: 12 jobs dans lommelpour 'customer service medewerker'

Customer service medewerker

Synergie
Ben je vlot drietalig (Nederlands - Frans - Engels) en ben je graag het aanspreekpunt voor onze klanten? Dan ben jij misschien de customer service medewerker die we zoeken. Als medewerker op de customer service dienst zal je: Een aanspreekpunt zijn voor onze klanten EN ook onze sales op de buitendienst Vragen omtrent stockvoorraad - offertes - leveringen en orderadministratie Je volgt alles

Customer service medewerker

Synergie
Je takenpakket bestaat onder meer uit: Uitdragen van onze visie en missie om een duurzame wereld te creëren aan de hand van een circulair business model Overdragen van de getekende orders van onze klanten

Customer Service Medewerker Invoicing/Reporting

Start People
Description Voor onze klant te Borgerhout zijn we opzoek naar versterking! Je zal tewerkgesteld worden als Customer Service Medewerker op de afdeling Invoicing/Reporting . Jouw takenpakket: Je staat in voor het vlekkeloos verloop van de facturatie/reporting Je zorgt voor administratieve ondersteuning aan het team contractmanagement Daarnaast weet je steeds ook snel antwoord te formuleren wanneer je klanten jou

Customer Service Coördinator

Synergie
We zijn op zoek naar een Customer Service Coördinator om ons team te versterken. Als Customer Service Coördinator ben je verantwoordelijk voor het bieden van uitstekende klantenservice en het coördineren van alle klantgerelateerde activiteiten binnen het bedrijf. Je bent een aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij je ervoor zorgt dat hun behoeften, vragen en problemen op een efficiënte en effectieve manier

Customer Service

Synergie
Als customer care ben je het contactpunt voor de klant. Het vastleggen en vervolgens monitoren van klantbestellingen behoort tot je taken. Indien nodig bied je administratieve ondersteuning, zowel aan directe collega's als aan medewerkers van de financiële afdeling. Aangezien klanten regelmatig vragen hebben, sta je hen bij via telefoon en e-mail. Zodra de bestelling gereed is voor verzending, coördineer je het transport en volg je het

Customer Support Officer - flexibiliteit

Bright Plus
Omschrijving: In deze functie vind je de juiste balans tussen klantencontact en administratieve opvolging! Je komt terecht in hecht team van 5 collega's. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit: Je hebt veelvuldige en sevicegerichte contacten; je bindt hierdoor bestaande klanten, en wie weet zorg jij ook wel voor nieuwe klanten. Je staat immers in voor een optimale telefonische dienstverlening. Je beantwoordt oproepen over bestellingen, leveringen, facturatie,

Flexi verkoper - verkoopster

Start People
Description Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven flexi INVENTARISMEDEWERKER in onze multi-brand fashion store te Schoten op 7 mei van 7u - 13u. Als onderdeel van het team zul je deel uitmaken van een inspirerende omgeving waar klantenservice en fashion samenkomen. Ben jij klantgericht, gepassioneerd door fashion en flexibel? Solliciteer dan nu! Wat is jouw rol als flexi inventaris

Flexi verkoper - verkoopster

Start People
Description Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven flexi verkoperverkoopster in onze multi-brand fashion store . Als onderdeel van het team zul je deel uitmaken van een inspirerende omgeving waar klantenservice en fashion samenkomen. Ben jij klantgericht, gepassioneerd door fashion en flexibel? Solliciteer dan nu! Functieomschrijving: Als flexi verkoper - verkoopster in onze

Onderhoudstechnieker HVAC

Synergie
Je takenpakket als onderhoudstechnieker: Uitvoeren van onderhoud op HVAC installaties. Opzoeken en oplossen van elektrische, regeltechnische en eventueel koel- en verwarming technische storingen. Uitvoeren van herstellingen en installaties, voornamelijk op vlak van elektrische componenten en regeltechnische sturingen. Administratieve afhandeling van de opdrachten. Communicatie met de klant over het verloop van je werken en wat er nog moet gebeuren.

Vertegenwoordiger

Synergie
Jouw rol als vertegenwoordiger: Je onderhoudt contacten met bestaande klanten Je voert prospecties uit bij potentiële klanten, verspreid over heel Vlaanderen. Je geeft de klanten/prospecten technisch advies en zorgt voor een optimale klantenservice Je draagt zorg voor een correcte en tijdige administratie en rapportering.

Invoice Officer

Synergie
Overweeg jij een carrière als Invoice Officer? Heb jij interesse om te werken als facturatie bediende? Lees dan snel verder Voor een bedrijf gelegen in Lommel zijn we op zoek naar een Invoice Officer op de facturatie afdeling. Je zal samenwerken met Sales, Boekhouding en Customer Service. Hieronder een greep uit je takenpakket: Ondersteuning op vlak van facturatie en administratie Je bent de eerste in lijn voor het beantwoorden van

Loketbediende

Synergie
Jouw takenpakket zal bestaan uit: Het beheren van administratie m.b.t. het laden en dispatchen van de geproduceerde producten. Wanneer er zich problemen voordoen los je deze op in overleg met de customer service collega's. Als loketbediende onthaal je vrachtwagenchauffeurs bij aankomst. Wanneer de vrachtwagenchauffeurs zich bij jou aanmelden verwerk je alle documenten in het voorraadbeheersysteem. Jij bent verantwoordelijk voor de interne

Nous sommes prêts pour vous!