Tâches et responsabilités
Als Customer service medewerker logistiek ben je verantwoordelijk voor:
Opvolging van A-Z van klanten en transporteurs ;
je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten ;
administratieve verwerking van de inkomende orders;
opbouwen van langdurige klantenrelaties ;
je werkt nauw samen met de collega's van het douane-team en de magazijnverantwoordelijke.
Profil du candidat
Voor de functie van Customer service medewerker logistiek zijn we op zoek naar iemand die:
Bij voorkeur beschikt over een Bachelor Logistiek of gelijkgesteld door ervaring ;
zichzelf vlot in het Nederlands én Engels kan uitdrukken, andere talen zijn een extra troef;
kennis van ADR is een plus;
je behandelt steeds problemen proactief;
je werkt nauwkeurig en bent flexibel ingesteld.
Profil de l’Organisation
Voor onze klant, een familiebedrijf dat actief is in import en export van gevaarlijke stoffen, zijn we op zoek naar een Customer service medewerker logistiek.
SELECT is een HR adviesbureau met verschillende vestigingen in België. Wij helpen je de juiste keuze te maken en zorgen voor de beste match tussen werknemer en werkgever. Neem zeker eens een kijkje op onze website www.selecthr.be , voor al onze openstaande vacatures in jouw regio.
Fourni
What's in it for you?
Tewerkstelling in een groeiende organisatie ;
familiale sfeer op de werkvloer;
persoonlijke aanpak is hier van cruciaal belang;
gevarieerde functie;
mooi loonpakket , aangevuld met extralegale voordelen .
Voir la vacance complète